'סוגרים שבוע'

הטיסות לאומן, הקורונה, הבחירות שנדחו והפילוג בסאטמר

הרב שלום ארוש הנלחם בעד טיסות לאומן, והד"ר ממשרד הבריאות המסביר כי הן מסוכנות • המגשר מסאטמר על ההתפתחות הדרמטית בחסידות • ח"כ מרגי • יהודה אבידן הטוען לכישלון של גמזו (TV)

סוגרים שבוע | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי ישי כהן.

האורחים במשדר

ראש ישיבת 'חוט של חסד' הגאון רבי שלום ארוש, בראיון מיוחד באולפן: ההתחייבות לשמור על הנחיות משרד הבריאות, הזעם על השיחות מול הגורמים הבכירים בישראל ומאחורי הקלעים של המגעים עם שלטונות אוקראינה.

מנהל המחלקה הבינלאומית במשרד הבריאות, ד"ר אשי שלמון, ינסה להסביר את ההתנגדות הנחרצת לטיסות לאומן ויחשוף את המתווה המסתמן עם אוקראינה.

המחלוקת בסאטמר: הרב זלמן לייב וולדמן, המגשר מטעם בית המשפט והמנהל הזמני של הקהילה מטעם הרבי, בראיון נדיר ובלעדי על מאחורי הקלעים של הקרע בחסידות בו מעורב ראש הישיבה הגרח"צ מייזליש.

אין בחירות, בינתיים: יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ יעקב מרגי, טוען בראיון סוער כי הציבור יוקיע את נתניהו אם יגרור לבחירות. וגם: השיח עם 'כחול לבן' וסערת הטיסות לאומן.

אין ירידה במספר הנדבקים: פרופסור יונתן הלוי, נשיא בית החולים שערי צדק, על תוכנית הרמזור של רוני גמזו, מספרי משרד הבריאות והתחלואה במגזר החרדי.

החרדים מופלים לרעה בהגבלות הקורונה: יהודה אבידן, היועץ החרדי לפיקוד העורף, עולה להתקפה: "רוני גמזו נכשל, ההישג היחיד שלו זה באולפני הטלוויזיה. הוא מסיט את האש לעבר אומן".

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב'כיכר השבת'. מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר