כל מה שאנחנו יודעים על מכשיר ה-LG G4 העתידי

המסך יהיה קמור ובגודל של 5 אינץ', הוא יגיע יחד עם עט סטיילוס וככל הנראה ישתמש בשבב זיכרון חדש ושובר שוויון. כל מה שאנחנו יודעים על המכשיר ש-LG צפויה להשיק בקרוב (סלולר)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך: מתוך engadget.com)

LG תפתיע שוב? ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית LG החלה לשלוח ביממה האחרונה הזמנות למסיבות השקה שתבצע בתאריך ה-28/04/15 בארבעה מדינות ברחבי העולם, בהן תשיק ככל הנראה את מכשיר הדגל הבא שלה - LG G4.

עוד חדשות דיגיטל בכיכר השבת:

על ההזמנות שנשלחו לעיתונאים ברחבי העולם נכתב "See The Great, Feel The Great" (לראות את "הגדול", להרגיש את "הגדול"). כשהאות G דגושה, מה שמרמז כי בכוונת החברה להשיק את מכשיר הדגל הבא שלה בסדרת ה-G המפורסמת שלה.

על פי הדיווחים השונים, ועל פי תמונות שדלפו לאינטרנט, גם הפעם צפויה LG להפתיע עם חידושים משמעותיים במכשיר הדגל שלה. מדיווחים שונים עולה כי מסך ה-G4 יהיה קמור, והוא יגיע בגודל של 5 אינץ'. בנוסף, המכשיר יכלול לראשונה בסדרה עט סטיילוס שיאפשר למשתמשים לעשות שימוש בעט במקום במסך המגע.

כזכור, לפני כחודש השיקה החברה את הפאבלט הקמור שלה G FLEX 2, שמציע בין היתר מסך גמיש וגב "שמרפא" את עצמו מפגיעות ושריטות. כמו כן, ה-G פלקס הוא הסמארטפון הראשון העושה שימוש בזיכרון עבודה (RAM) בטכנולוגיית DDRM4, כשייתכן כי גם מכשיר הדגל של החברה יכלול את שבב הזיכרון המתקדם.

סדרת ה-G של LG מתאפיינת לרוב בחידושים של ממש המעניקים לחברה יתרון ממשי על המתחרות. כך למשל קבעה החברה סטנדרט חדש לאיכות המסכים במכשירי הדגל כשהשיקה את ה-G3 עם מסך באיכות QHD, מה שהוביל את המתחרות ליישר קו ולהשיק מכשירים עם מסך דומה. נותר רק לקוות כי החברה אכן תטמיע שבבי זיכרון מסוג DDRM4 במכשיר ה-G4, ובכך תטמיע סטנדרט מהירות חדש למכשירי הדגל.

צילום מסך: מתוך engadget.com
צילום מסך: מתוך engadget.com
צילום מסך: מתוך engadget.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר