"בגלל ההסתה"

התפתחות: תלמידת 'רמתי' החליטה לעזוב את הסמינר

נופר וקנין, שהוריה ומכריה העלו לכותרות את המאבק בסמינר שמנהל אהרון רמתי בירושלים הודיעה היום כי החליטה לעזוב את המוסד. "ההסתה הזו כרגע עובדת נגד כל חברותיי. לכן אני מחליטה לעזוב". היא הוסיפה כי תהיה מוכנה לשוב לבית הוריה רק "אם יסכימו לבחור בי ולקבל אותי כמו שאני" (חדשות, חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בנות בסמינר הרמתי (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

פרשת אהרון רמתי: נופר וקנין, תלמידת ה'סמינר' של אהרון רמתי, הפכה בימים האחרונים לאחד הסמלים המרכזיים במחאה נגד סמינר 'באר מרים'. הוריה הגיעו לאולפן 'חדשות 2' ולאחר מכן אף ארגנו הפגנה מתחת לסמינר. הבת נופר אף התייצבה לעימות באולפן יחד עם אהרון רמתי והגנה על דרכו. היום (רביעי), היא החליטה לעזוב את סמינר 'באר מרים' ולשכור דירה. עם זאת היא הבהירה כי אינה מתכוונת לחזור לבית הוריה.

ההפגנה מול הסמינר (צילום: אהרון רבינוביץ, כיכר השבת)

על פי הפרסום של יאיר שרקי ב'חדשות 2', נופר העבירה מכתב בו היא כותבת כי: "אני לא כועסת על ההורים שלי, הסיתו אותם נגדי, אבל אני מבינה שההסתה הזו כרגע עובדת נגד כל חברותיי בסמינר וכנגד הרב, ולכן אני מחליטה לעזוב את הסמינר".

עוד בנושא:

היא מדגישה וכותבת: "אין בכוונתי לחזור לבית הוריי כרגע, אשכור דירה היכן שהוא. אני אשמח תמיד לחזור לבית הורי אם יסכימו לבחור בי ולקבל אותי כמו שאני".

(צילום: מתוך חשבון הטוויטר של יאיר שרקי)

בשיחה עם חדשות 2 אמרה נופר וקנין כשהיא דומעת: "כל עם ישראל יכל לראות את אמא היקרה שלי בוכה, שהיא מוכנה לקבל אותי בכל מצב, אני מבינה את אמא שלי, אני יודע שזה מכוח ההסתה הנוראה הזאת. אני אעזוב את המקום הזה, את החברות שלי, ואני אמצא לי מקום, אני אחיה לחי לעצמי כי אני יודעת שאין לי לאן לחזור".

גורמים המעורבים בפרשה טענו עם זאת כי מדובר ב"תרגיל של רמתי". לטענתם, ברגע שנופר תעזוב את ה'סמינר', כלי התקשורת יפסיקו לדווח על המקרה והיא תחזור אליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר