מצעד כיכר

הכי מושמעים השבוע ברדיו: שירי הרב עובדיה יוסף

אווירת יום השנה לפטירת מרן הרב עובדיה יוסף הורגשה בתחנות הרדיו החרדיות - ולא רק במשדרי ההתרמות: השירים הכי מושמעים בשבוע האחרון הם שירים שנכתבו על פוסק הדור. הדירוג המלא (מוזיקה)

כיכר מוזיקה | כיכר השבת |
עוזיה צדוק ויעקב שוואקי (צילום: יח"צ)

יום השנה לפטירת מרן הרב עובדיה יוסף בא לידי ביטוי לא רק בהתרמות של תחנות הרדיו, אלא גם בשירים שהושמעו בהן: על פי הניטור השבועי של "רדיומטר" עבור "כיכר השבת", שני השירים הכי מושמעים בשבוע האחרון בתחנות הרדיו החרדיות "קול חי" ו"קול ברמה" הם "כוכב מאיר" של עוזיה צדוק ו"מרן שלי" של יעקב שוואקי. מדובר בשני שירים שנכתבו, הולחנו ובוצעו בעקבות פטירתו של פוסק הדור לפני כשלוש שנים.

אחריהם ברשימה נמצאים "צא מן התיבה" של אהרן רזאל - בהקשר לפרשת נח שנקראה בשבוע האחרון, ו"אתך אני" של אברהם פריד שמככב במקומות הראשונים ברשימת ההשמעות בשבועות האחרונים.

בגזרת הרדיו האינטרנטי התוצאות שונות, לחלוטין: במקום הראשון נמצא השיר "למלך" של אוהד מושקוביץ, אחריו: "שמעו לי" של אברהם דוד, "כל הדרך" של מרדכי שפירא ו"Celebrate 2" של היום השמיני.

דירוג ההשמעות המלא:

מצעד ההשמעות היהודי של כיכר השבת - האתר החרדי המוביל בעולם, נערך בשיתוף רדיומטר - מערכת לניטור תוכן מוזיקלי מבית לינקטון ובשיתוף חברת דה-מדיה, ומתפרסם מדי שבוע בכיכר מוזיקה.

המצעד כולל את עשרת השירים המושמעים ביותר בשבוע שחלף בתחנות הרדיו החרדיות (קול ברמה / קול חי) ובתחנות הרדיו האינטרנטיות (גאולה FM / טוקר FM / ישראל 1 / ערוץ 7 / קול-חי מיוזיק).

  • מפיקים / יח"צנים מוזמנים לשלוח חומרים חדשים למעקב בכתובת המייל Jewish@RadioMeter.co.il
  • להשמעות בכורה ב"כיכר השבת" - desk@kikar.co.il

בשיתוף רדיומטר, ט.ל.ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר