המדריך המלא: איך ליצור את המיליון הראשון

אנשים רבים מקווים להתעשר. רובנו, ליתר דיוק. המטרה ברורה, אבל הדרך, פחות. דארמש שאה, מומחה בינלאומי לשיווק, מראה לנו אותה בעזרת 8 צעדים. הראשון והמפתיע מביניהם: אל תחשבו על כסף (MENׂ)

בקרוב אצלך. (צילום: שאטרסטוק)

אנשים רבים מקווים להתעשר. רובנו, ליתר דיוק. (לא שיש בזה משהו לא בסדר).
המטרה ברורה אבל הדרך, איך לומר, פחות.
כמובן, כסף הוא לא הכל אך הוא יעיל ביותר בשיפור איכות החיים ובעולם המערבי, הוא סמל להצלחה.
לפי ההגדרה של דארמש שאה, מומחה בינלאומי לשיווק, הצלחה היא להפוך את האנשים שהאמינו בך להראות כמבריקים.

אז אילו פעולות עליכם לעשות כדי להגדיל את הסיכויים שלכם להצטרף לאלפיון העליון?

הצעדים הבאים אינם מהירים ואינם קל אבל הם נוטים יותר לעבוד מאשר הנתיב המהיר והקל.

1. הפסק להיות אובססיבי לגבי הכסף שלך

אמנם זה נשמע מנוגד, אך שמירה על מיקוד בעניין כמה כסף אתה עושה בפועל, מסיחה את דעתך מהדברים שבאמת תורמים לבניית וגידול עושר.
אז שנה את נקודת המבט שלך. כדאי לראות כסף כמטרה משנית ולא עיקרית, כתוצר לוואי של עשיית הדברים הנכונים.

2. התחל מעקב אחר כמות האנשים להם אתה עוזר, אפילו בצורה קטנה מאד

שאה מסביר: "האנשים המוצלחים ביותר שאני מכיר, הן מבחינה כספית והן בדרכים אחרות, מועילים לזולת בצורה יוצאת מן הכלל. הם טובים להפליא בהבנת אנשים אחרים ובסיוע להם בהשגת המטרות שלהם. הם יודעים שההצלחה שלהם מבוססת בסופו של דבר על ההצלחה של האנשים שסביבם.
אז הם עובדים קשה כדי לגרום לאנשים אחרים להצליח: העובדים שלהם, הלקוחות שלהם והספקים שלהם כי הם יודעים שאם הם יכולים לעשות את זה, ההצלחה האישית שלהם בוודאי תבוא בעקבותיהם.
ואם הם יבנו עסק או קריירה הם יכולים להיות גאים באמת.

3. הפסק לחשוב על להרוויח מיליון דולר והתחל לחשוב על לשרת מיליון אנשים

כאשר יש לך רק מספר לקוחות בודדים, המטרה שלך היא להרוויח הרבה כסף, אתה מוטרד במציאת דרכים לסחוט כל שקל מתוך אותם לקוחות.

אבל כאשר אתה מוצא דרך לשרת מיליון אנשים, יתרונות רבים אחרים באים בעקבות כך. ההשפעה של מילה היוצאת מן הפה היא גדולה מאד. המשוב שאתה מקבל הוא גדול יותר באופן משמעותי, וכך גם ההזדמנויות שלך לשפר את המוצרים והשירותים שלך. אתה שוכר את שירותיהם של עובדים נוספים ונהנה מהניסיון והכישורים שלהם.

עם הזמן, העסק שלך הופך להיות משהו שאף פעם לא חלמת עליו, כי הלקוחות שלך והעובדים שלך לקחו אותך למקומות שאתה אפילו לא יכול לדמיין.
ספק שירות למיליון אנשים, בצורה מדהימה, והכסף יגיע.

4. ראה ברווח של כסף דרך להשיג דברים אחרים

במילים אחרות, הכסף הוא אמצעי, לא מטרה.
באופן כללי, ישנם שני סוגים של אנשים.
אחד עושה דברים כי הוא מעוניין להרוויח כסף. ככל שהם עושים יותר, הם עושים יותר כסף. מה שהם עושים לא ממש משנה להם. הם יעשו משהו, כל עוד זה רווחי מבחינה כספית.

השני רוצה להרוויח כסף כי זה מאפשר לו להשיג דברים נוספים. הם רוצים לשפר את המוצרים שלהם. הם רוצים להרחיב את השורות שלהם. הם רוצים ליצור עוד ספר, עוד שיר, עוד סרט. הם אוהבים את מה שהם עושים והם רואים ברווח כסף, דרך לעשות אפילו יותר ממה שהם אוהבים. הם חולמים על בניית חברה שעושה את הדברים הטובים ביותר ועשיית כסף היא הדרך לתדלק את החלום ולבנות את החברה שהם אוהבים.

אמנם ניתן בהחלט למצוא מוצר אחד שכולם רוצים להתעשר על ידי מכירתו. העסקים המצליחים ביותר מתפתחים וצומחים, אבל תוך כדי שהם מרוויחים כסף, הם משקיעים את הכסף הזה במרדף אחר מצוינות.

5. המטרה: לעשות דבר אחד טוב יותר מכל אחד אחר

בחר דבר אחד אשר אתה כבר טוב בו יותר מרוב האנשים שאתה מכיר. רק דבר אחד. היה ממוקד בטירוף בעשייה של הדבר האחד הזה. עבודה. תרגול. עבודה. אימון. הערכה. עידון.
היה כנה עם עצמך, ללא רחמים, לא בצורה מזוכיסטית, אלא כדי להבטיח את המשך העבודה כדי לשפר כל היבט של הדבר האחד הזה.

אנשים מצליחים כלכלית עושים לפחות דבר אחד טוב יותר מאשר כולם סביבם. (כמובן שזה עוזר אם אתה בוחר משהו להיות נהדר בו שהוא גם מוערך על ידי אנשים והם יהיו מוכנים לשלם כסף עבורו).

מצוינות היא תגמול נאה בפני עצמה, אבל גם דורשת מחיר גבוה יותר, כבוד גדול יותר, רגשות גבוהים יותר של ערך עצמי, הגשמה גדולה יותר ותחושה גדולה יותר של הישג. כל אלה עושים אותך עשיר במונחים לא כספיים.
Win-win.

6. ערוך רשימה של 10 האנשים הטובים ביותר בעולם בדבר הספציפי הזה

איך בחרת בעשרה? כיצד קבעת מי היה הטוב ביותר? איך מדדת את ההצלחה שלהם?
השתמש בקריטריונים אלה כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלך לקראת הפיכתך לטוב ביותר.

אם אתה מוזיקאי, זה יכול להיות הורדות iTunes. אם אתה מתכנת, זה יכול להיות מספר האנשים שמשתמשים בתוכנה שלך ועוד ועוד.
אל תסתפק בהערצת אנשים מצליחים. הסתכל מקרוב ובחן מה הופך אותם למוצלחים. לאחר מכן, השתמש בקריטריונים אלה כדי לעזור ליצור את האמצעים שלך להצלחה. ואז...

7. עקוב אחר ההתקדמות שלך

כדאי לעקוב אחר התקדמותך לפחות פעם בשבוע בהתאם לצעדי המפתח שהגדרת לעצמך.
אולי תוכל למדוד לכמה אנשים עזרת. אולי תוכל למדוד לכמה לקוחות כבר נתת שירות. אולי תוכל להעריך את הצעדים העיקריים במסע שלך כדי להפוך להיות הטוב ביותר בעולם בדבר אחד.
אולי זה שילוב של כמה דברים.

8. בנה את השגרה שלך באופן שתבטיח את התקדמותך

לעולם אל תשכח כי השגת מטרה מבוססת על יצירת שגרות.
נניח שאתה רוצה לכתוב ספר בן 200 עמודים. זאת המטרה שלך. התוכנית שלך כדי להשיג את המטרה יכולה להיות לכתוב ארבעה עמודים ביום - זו השגרה שלך. לקוות ולייחל לא יביא אותך לסיים את כתיבת הספר, אבל דבקות נאמנה בשגרה שלך תבטיח שתגיע למטרה.

או שאתה רוצה להגיע ל-100 לקוחות חדשים באמצעות שיווק. זו המטרה שלך; השגרה שלך היא ליצור תוכן חדש, קטעי וידאו חדשים, מודעות חדשות ועוד. בהתאם ללוח הזמנים שתגדיר, היצמד לשגרה זו ואם התוכן שלך טוב, תוכל להגיע לאותם לקוחות חדשים.

הגדר מטרות, צור שגרות התומכות במטרות אלה, ולאחר מכן עקוב אחר ההתקדמות שלך. תקן מה שלא עובד. שפר וחזור על מה שכן עובד. חדד, שנה והתאם. עבוד קשה כל יום כדי להיות טוב יותר מאשר אתמול.
עוד מעט תהיה טוב. אחר כך תהיה נהדר ויום אחד תהיה ברמה עולמית.
ואז, כנראה אפילו בלי לשים לב, אתה תהיה גם מיליונר.
אתה יודע, אם אתה בעניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר