הפתעה: בלקברי מכרה 200,000 מכשירי Passport בתוך שעות

עוף החול? יצרנית מכשירי הטלפון הדועכת בלקברי הודיעה כי הצליחה למכור את כל המלאי של מכשיר ה-Passport החדש שהשיקה - 200,000 יחידות - תוך 6 שעות מאז הושק המכשיר שמיועד בעיקר לקהל העסקי (דיגיטל, חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום יח"צ)

ימים ספורים לאחר שהשיקה אחת מיצרניות הטלפונים החכמים הגדולות בעולם (לשעבר) בלקברי את מכשיר הדגל הבא שלה ה-"Passport". הודיעה היום (שני) החברה כי הצליחה למכור את כל המלאי הראשון של המכשיר, הכולל כ-200,000 יחידות, עוד ביום ההשקה, בתוך פרק זמן של 6 שעות בלבד.

בלקברי מתמקדת בעיקר במכשירים סלולריים חכמים המיועדים לעסקים, ונמצאת לאחרונה בקשיים כלכליים לא מבוטלים. הירידה החדה והעקבית במכירות החברה נמשכת, כאשר רוב המשתמשים נוטשים אותה לטלפונים רב שימושיים, שלרוב נוחים יותר לשימוש, כמו גם פחות מוגבלים.

ההצלחה הנוכחית במכירת מכשיר הדגל, הנחשב להצלחה גדולה עבור חברה אשר משווקת בעיקר מוצרים עסקיים, יכולה לסמן עידן חדש, וקצת יותר טוב עבור בלקברי.

מכשיר הפספורט מציע חומרה חזקה במיוחד, עם מעבד מרובע ליבות במהירות 2.2 גה"צ. זיכרון RAM של 3 GB, וזיכרון אחסון של 32 גיגה ביט. המכשיר גם מציע מקלדת פיזית מלאה בתצורת QWERTY, בשילוב עם מסך מגע בגודל 4.5 אינצ'ים ברזולוציית 1440X1400. ונמכר במחיר של 599 דולרים.

המכשיר מגיע בצורה מורבעת ייחודית, כאשר יש המתקשים להבין את הקו העיצובי הייחודי של הפספורט. אך למרות זאת, כאמור, הצליח במכירות מעל ומעבר למצופה, נכון לעתה.

יחד עם המכשיר, השיקה החברה את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה שלה, BlackBerry OS 10.3, אשר מותקנת על המכשיר החדש, וכוללת לראשונה את העוזרת הווירטואלית החדשה של החברה, BlackBerry Assistant, אותה השיקה החברה לפני חודשים ספורים, באיחור ניכר על המתחרות שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר