קמפיין החרד"קים:

המשטרה ביצעה פשיטה; שלטי החרד"קים הוחרמו

המאבק בחיילים חרדים: כוחות משטרה פשטו בשעות הצהריים על בית דפוס מוכר בשכונת מקור ברוך בירושלים, והחרימו אלפי מודעות בגנות חיילי צה"ל החרדיים. בנוסף, בעל בית הדפוס, אדם שאינו בעל חזות חרדית - עוכב על ידי המשטרה לתשאול. בתוך כך: בבני ברק הותקף חייל על ידי בני ישיבות • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

תיעוד בלעדי: כוחות משטרה פשטו בשעות אחר הצהריים (חמישי) על בית דפוס מוכר בשכונת מקור ברוך בירושלים, הנמצא בסמוך ללשכת הגיוס המחוזית, ועל פי החשד הודפסו בו אלפי שלטים ומודעות בגנות חיילי צה"ל החרדיים. .

המשטרה החרימה את כל המודעות שהיו אמורות להיתלות הלילה ולקראת ערב שבת בשכונות החרדיות ברחבי הארץ, ועיכבה את בעל בית הדפוס, אדם שאינו חרדי, לתשאול.

יצויין, כי בשעת הפשיטה על בית הדפוס, התקהלו במקום עשרות סקרנים ובחורי ישיבה שהבחינו במתרחש.

יצויין, כי במודעות החדשות, נקרא הציבור החרדי להשתתף ב"מבצע מיוחד" שנועד להמעיט את ה'חרדקים' בשכונות החרדיות, בין הייתר באמצעות שליחת מודעות ביתיות וציורים, הקשורים לקמפיין.

בתוך כך, המתקפה נגד החיילים החרדים נמשכת, ל'כיכר השבת' נודע כי חייל חרדי שעבר הצהריים בשכונת זכרון מאיר בבני ברק הותקף מילולית על ידי תלמידי ישיבות שהתקהלו סביבו.

החייל שהרגיש נבוך, נכנס לתוך חדר מדרגות סמוך, הסיר את הכיפה מראשו ונמלט מהמקום.

אתמול (רביעי) התייחס השר יעקב פרי למתקפה על החיילים החרדים ואמר מעל דוכן הנואמים בכנסת: "אני חושב שצריך להתחיל ולומר בקול רם ובצורה ברורה שכנסת ישראל, ממשלת ישראל, עם ישראל, מוקיעים, מגנים את אותן התקפות פיזיות או מילוליות נגד חיילי צה"ל בשכונות, בערים, שבהן גרים חרדים ובשכונות שהן חילוניות".

פרי קרא לעצור את המסיתים: "משטרת ישראל חייבת לאתר, לעצור, לחקור ולהעמיד לדין כל מי שפוגע - או פיזית או מילולית - בכל אדם, בוודאי בחיילי צה"ל".

השר פרי קרא למנהיגי הציבור החרדי לגנות את ההתקפות: "חשוב מאוד שהחברה החרדית עצמה תוקיע ותגנה את המעשים הללו, את הפגיעות הללו. אני חושב שהוקעה של פגיעה בכבודו, בחירות של כל אחד, של כל בן אנוש - ולא חשוב אם הוא חילוני או חרדי או בן דת כזאת או בן דת אחרת – היא חובה של חברה, של כל חברה שבה אנחנו מוצאים תופעות כאלה".

בסיום דבריו הוסיף אמר: "אני קורא כמובן למשטרת ישראל לעשות בעניין הזה את עבודתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר