באיחור לא אופנתי: בלקברי נזכרה להשיק עוזרת אישית וירטואלית

אחרי שכל מערכות ההפעלה הגדולות לטלפונים ניידים כבר מציעות עוזרת אישית למשתמשים, נזכרה גם בלקברי להשיק את עוזרת ווירטואלית משלה; ה-BlackBerry Assistant (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

שנים לאחר שהשיקו באפל את העוזרת האישית הווירטואלית, סירי. שנחשבה לסנסציה בעת השקתה. ולאחר שבגוגל משתמשים בעוזרת האישית הווירטואלית Google voice ומשתמשי Windows phone כבר משתמשים בעוזרת הווירטואלית קורטנה - נזכרה גם בלקברי להשיק עוזרת וירטואלית שתכונה BlackBerry Assistant.

העוזרת החדשה של משתמשי בלקברי צפויה להתווסף בעדכון הקרוב של מערכת ההפעלה של החברה, BB10, ותוכל לסייע בתפעול אפליקציות, כמו גם בהקראת והכתבת דואר אלקטרוני, מסרוני SMS וסטטוסים ברשתות החברתיות.

ה-BlackBerry Assistant צפויה גם להתחרות בשירות המיוחד של גוגל ה-Google now, הלומד את המשתמש, ומציע לו כיצד לשפר ולייעל את צעדיו. כמו גם מציע למשתמש על סמך 'הכרתו' מה לעשות עכשיו. כך למשל אם ידע על פקק תנועה בדרך שהמשתמש עשוי לנהוג בה, ימליץ לנהוג בדרכים חלופיות.

העדכון על פי החברה יגיע בגרסה 10.3 של מערכת ההפעלה של החברה. ורוכשי המכשיר החדש של החברה ה-BlackBerry Passport יקבלו אותו כשתוכנת העוזרת הווירטואלית החדשה מותקנת מראש במכשיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר