צפו: הטנק החדש של הצבא הבריטי שיתופעל על ידי גיימרים

לטנק העתיד של הצבא הבריטי, ה-Scout SV, יש לא מעט מעלות והוא נחשב כפורץ דרך של ממש מבחינות רבות. עכשיו דרושים לו מפעילים - בדגש על גיימרים חזקים במיוחד (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(arronlee33)

משחקי מלחמה: לטנק העתיד של הצבא הבריטי, ה-Scout SV, יש לא מעט מעלות והוא נחשב כפורץ דרך בשילוב של טכנולוגיות הייטקיסטיות בכלי המלחמה הוותיק אותו הציגו הבריטים עצמם כבר לפני מעל למאה שנים במהלך מלחמת העולם הראשונה. כעת, בצבא הבריטי מחפשים שחקנים כבדים (גיימרים בלע"ז) על מנת לתפעל את טנק העתיד.

הדרישה שפרסם הצבא הבריטי מגיעה מכיוון שמערכות הטנק יתופעלו כולם על ידי מערכות צגים וג'ויסטיקים מיוחדים שמזכירים מאוד משחקי ווידאו המדמים מלחמות. בצבא הבריטי הודיעו כי הם מחפשים גיימרים בעלי יכולת עיבוד נתונים מהירה שיכולים לקבל החלטות מושכלות במהירות גבוהה.

המערכות המתקדמות המותקנות בטנק מזרימות ללא הרף נתונים גבוהים בקצב שמשתנה במהירות, מה שמזכיר יותר מטוס קרב ופחות מפלצת ברזל עם תותח.

הטנק כולל חיישנים רבים, בהם חיישנים אופטיים מתקדמים מסוגים שונים שמיועדים לספק טווח ראיה נרחב ב-360 מעלות, כמו גם מערכות בקרת אש שאחראיות על התותחים של הטנק ועל מערכות החימוש בכלל - במקביל למערכות הגנה מפני טילים והתראה על כוחות האויב.

הטנק החדש שנבנה על ידי חברת ג'נרל דיינמיקס מיועד להיכנס לשירות בשנת 2020, אך צפוי להיכנס למערך האימונים שנתיים קודם לכן, כבר בשנת 2018. הטנק עוצב כאמור בצורה ידידותית למשתמש, באופן שמזכיר קונסולות משחקים רבות.

בצבא הבריטי מקווים כי אזרחים אשר צברו ניסיון בניהול קרבות מדומים במשחקי הווידאו ינצלו את הכישורים שרכשו במשחקי הווידאו וירתמו לטובת הצבא ומלחמותיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר