הכירו: הנמלים הביוניות שיחליפו את פועלי הבניין

חברת Festo הגרמנית מצליחה להתעלות על כל המתחרות ומציגה נמלים ביוניות ראשונות שנחילים שלהן עשויים להחליף את הבנאים והשיפוצניקים ברחבי העולם (חדשות טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

הכירו את הנמלים שיחליפו את הבנאים: רובוטים מתוחכמים הם מזמן דבר שבשגרה וחברות טכנולוגיה ברחבי העולם משחררות מדי פעם רובוט חדש ומתוחכם שמאיים על פרנסתם של מליונים, אך חברת Festo הגרמנית מצליחה להתעלות על כל המתחרות ומציגה נמלים ביוניות (רובוטיות), שנחילים שלהן יחליפו את הבנאים ברחבי העולם.

הנמלים הביוניות שיצרו במעבדות Festo המתמחות ביצירות ביוניות (חיקוי מלאכותי לאיבר או לגוף ביולוגי), מחקות באופן מרשים את הנמלים המקוריות, כשגולת הכותרת בחיקוי היא היכולת של הנמלים לעבוד כנחיל מאורגן ממש כמו במקור.

ה'יצורים' עושים שימוש במספר חיישנים כמו מצלמות תרמיות, חיישני תזוזה, וכמובן מנועים חשמליים זעירים שיניעו אותם. הם מתקשרים בינם לבין עצמם על מנת ליצור נחיל.

הנמלים הביוניות של Festo מיועדות להדפסה פשוטה במדפסות תלת ממדיות, כשבכוח שייווצר מנחילי ענק של הרובוטים הזעירים, מקווים ב-Festo, אפשר יהיה לבנות בניינים שלמים. כמו כן יוכלו נחילי הרובוטים לסייע באסונות גדולים כשנחיל נמלים יוכל להרים יחד משקל כבד במיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר