צפו: נסיעת המבחן של הרכב המודפס הראשון בעולם

כיאה לרכב שעדיין אינו מאושר לנוע על כבישי ארה"ב, הנסיעה הקצרה זכתה לליווי צמוד של שוטרים, שסגרו חלקית את התנועה על מנת לאפשר לרכב לעבור. העתיד כבר כאן, על הכביש (רכב)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

לאחר שהצגנו לכם את "Strati", הרכב הראשון בעולם שהודפס בעזרת מדפסת תלת מימד בלבד, ואת הליך ייצורו / הדפסתו, אשר ארך כ-44 שעות בלבד. הגיע הזמן לראות גם את נסיעת המבחן שלו.

כתב בר מזל, מבלוג הטכנולוגיה הנחשב mashable, זכה לנהוג ברכב שככל הנראה הוא המסקרן בעולם. לרכב אין אמנם עדיין רישיון לנוע על כבישים בעולם, אלא רק במסלולים מיוחדים. אך הכתב זכה לנהוג בו מטרים ספורים, כשהסיע אותו מחנייתו אל עבר משאית שהובילה את הרכב למשרדי חברת Local Motors, שפיתחה את המוצר.

כיאה לרכב אשר עדיין אינו מאושר לנוע על כבישי ארה"ב (שם פיתחו את הרכב, וכמובן שם הוא שוכן אחר כבוד), הנסיעה הקצרה זכתה לליווי צמוד של שוטרים, שסגרו חלקית את התנועה על מנת לאפשר לרכב לעבור.

זו אינה הנסיעה הראשונה של הרכב המודפס, בסרטון הבא תוכלו לראות את הרכב נע על שביל מיוחד, נהוג בידי מפתחיו הגאים.

כזכור, Strati יכול להגיע למהירות של עד 40 קילומטרים לשעה, והוא מונע בעזרת צמד סוללות חשמליות מיוחדות, אשר מאפשרות לו להגיע עד למרחק של 120 קילומטרים ללא טעינה.והמפתחים מקווים לעבור בקרוב את מבחני הרישוי ולהפוך אותו לרכב מסחרי שינוע בכבישי העולם. במחיר שצפוי לעמוד על בין 18,000 דולרים ל-36,000 דולר ארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר