ברלין: תיק החקירה בגין "מציצה בפה" נסגר מחוזר ראיות

תיק החקירה נגד הרב יהודה טייכטל, בחשד כי סיכן את ילדו בביצוע ברית מילה ו"מציצה בפה", נסגר עקב חוסר ראיות. "זוהי בשורה משמחת לא רק עבורי אלא עבור הקהילה כולה" אמר הרב טייכטל (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הרב יהודה טייכטל (צילום: Jüdisches Bildungszentrum)

הפרקליטות הגרמנית הודיעה היום (חמישי) כי החליטה לסגור את תיק החקירה נגד רב קהילה בברלין, הרב יהודה טייכטל בחשד לסיכון שגרם לבנו בקיום ברית מילה. תיק החקירה נפתח בעקבות תלונה שהוגשה נגד הרב טייכטל לפני כחצי שנה על ידי פעיל גרמני אודות ברית מילה שקיים הרב לבנו עם "מציצה בפה" בבית הכנסת של קהילתו. תיק החקירה נגד הרב נסגר לבסוף מחוסר ראיות.

אל הפעיל הגרמני הצטרפו שני מתלוננים נוספים שקבלו בפני פרקליטות המדינה על הרב טייכטל בטענה שהוא סיכן, כביכול, את בנו הרך הנולד כשקיים את הברית עם ה׳מציצה בפה׳, מה שנוגד, לטענתם, את כללי ההיגיינה הרפואית. התלונות הוגשו גם נגד סבו של התינוק, הגאון רבי יוחנן גוראריה, רב ואב"ד חולון, ונגד המוהל ר' מנחם פליישמן.

בעקבות סגירת תיק החקירה נגדו אומר הרב טייכטל: "זוהי בשורה משמחת לא רק עבורי אלא עבור הקהילה היהודית בגרמניה כולה. בעוד שבוע נחגוג כולנו את הניצחון היהודי של חנוכה. במהות זהו אותו הדבר בדיוק, כמו אז כן עתה, הזכויות הדתיות הבסיסיות שלנו גברו על מי שמנסים לערער עליהן. זהו המקום להודות גם לתומכים הרבים, עורכי דיני וראשי הקהילה היהודית בגרמניה, שעודדו אותי וסייעו לי לאורך כל הדרך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר