מהפך רפובליקני

סקר חדש: בן קרסון כובש את המקום הראשון בבחירות למפלגה הרפובליקנית

סקר של הניו יורק טיימס ורשת סי.בי.אס מעניק למנתח המוח בעבר בן קרסון את המקום הראשון בבחירות למפלגה הרפובליקנית. דונלד טראמפ שהוביל עד כה, נחלש כעת ל-22% אחוזי תמיכה (ארה"ב)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

טראמפ כבר לא מוביל: סקר של הניו יורק טיימס ורשת סי.בי.אס מדרג את מנתח המוח לשעבר בן קרסון במקום הראשון בבחירות הפנימיות של המפלגה הרפובליקנית, זאת לאחר תקופה ארוכה בה מי שכבש את המקום הראשון היה המיליארדר השנוי במחלוקת דונלד טראמפ.

לפי הסקר, קרסון זוכה לתמיכתם של 26% מהרפובליקנים המצביעים בבחירות הפניומיות, לעומת 22% מהמצביעים שתומכים בטראמפ. עוד עולה מהסקר כי מרקו רוביו זוכה ל-8% מהמצביעים הרפובליקנים, ג'ב בוש ל-7%, מספר זהה לזה לו זוכה קרלי פיורינה.

קרסון (63), שנולד בדטרויט למשפחה ענייה, הוא המנתח הראשון שהצליח להפריד בהצלחה תאומים סיאמיים שהיו מחוברים בראשם. ועוטר בעבר במדליית חירות נשיאותית - מהעיטורים היוקרתיים בארצות הברית.

טראמפ (69), שכאמור נחלש כעת בסקרים, נחשב לאחד מהטייקונים הגדולים בארה"ב. הונו מוערך בכ-4 מיליארד דולר, אך הוא טוען שהוא שווה לא פחות מ-9 מיליארד דולר. הוא נחשב ל"טיפוס צבעוני", עם מספר התבטאויות שנויות במחלוקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר