"סוגרים שבוע"

הורי הקצין שנעצר: הפצ"ר תקע סכין בגב החיילים החרדים

רן ולימור טובול, הוריו של הקצין החרדי שנעצר בחשד להכאת בדואים בתחנת דלק בדרום, בראיון כואב באולפן 'סוגרים שבוע עם ישי כהן' • "הפצ"ר תקע סכין בגב החיילים החרדים" • צפו (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

רן ולימור טובול, הוריו של הקצין החרדי שנעצר בחשד להכאת בדואים בתחנת דלק בדרום, בראיון כואב: "הפצ"ר תקע סכים בגב החיילים החרדים". הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

"הבן שלי לא מצא את עצמו בישיבה והלך לצבא לגדוד חרדי, אמרתי לו 'בסדר 'גמור'", מספר האב רן: "הוא תכנן לסיים את התפקיד שלו כמ"כ חי"ר ולהתקדם הלאה לקורס קצינים".

האב יוצא במתקפה חריפה נגד הפרקליט הצבאי הראשי: "לא תיארתי לעצמי שזה יקרה ככה, אבל הרבנים דיברו איתנו. ובכל זאת, נוצר פה מצב שהחרדים באים לצבא ותוקעים להם סכין בגב, ומי שתוקע להם סכין בגב- זה הפרקליט הצבאי הראשי (פצ"ר), לא אף אחד אחר.

"כולם צועקים ש'החרדים לא מתגייסים לצבא', 'החרדים לא מתגייסים', הממשלה נפלה על חוק הגיוס, ליברמן לא מצטרף לממשלה בגלל ניואנסים קטנים בחוק, אז הנה כשהחרדים מתגייסים, תורמים מזמנם, טומנים את הכוחות שלהם בצבא ומצפים שייתנו להם גב- תוקעים להם סכין. זה מונע מהפצ"ר וזה בדוק, ברור ויודע".

האם, לימור, מספר על התחושות: "תחושה מאד קשה, זה לא לפגוש את הבן שלי, לפגוש 14 ילדים שאני מרגישה שהם כמו שלי, הדיון הראשון היה עד 4 לפנות בוקר, קשה וארוך. הכאב מאד גודל, הילדים מרגישים שתקעו להם סכין בגב. אתה רואה אותם מושפלים, מאוכזבים. אנחנו אנשים מאמינים, מנסים לעודד אותם ונעבור את זה.

"אבל הם לא היו חייבים להיות שם, זה היה יכול להיות גם אחרת, והם בכל זאת הלכו ונותנים את החיים שלהם. ללוחם קרבי אין חיים, החיים שלו זה הצבא. הם יוצאים אחת לשבועיים לשבתות הביתה, חיילים דתיים אז אין להם זמן להסתובב - זה החיים שלהם.

"3 שנים הם נותנים מהחיים שלהם, עושים את התפקיד שלהם ומגנים על עצמם וקודם כל למען אזרחי ישראל ומוכנים למות בשביל זה, וזה מה שהם מקבלים חזרה? אז הכאב שלהם הוא מאד גדול ושלנו כפל כפליים כהורים".

מדובר צה"ל לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר