השדרן דוד חכם: שוקל להתמודד בבחירות לרשויות המקומיות

דוד חכם, כיום שדר במספר תחנות רדיו מובילות. שוקל להתמודד בבחירות לרשויות המקומיות כנציג הצעירים באחת הערים המרכזיות, כך הודיע היום בחשבון הפייסבוק האישי שלו. בשיחה ל'כיכר השבת' אמר חכם: "מה שעומד מאחורי זה דבר אחד- הרצון שלי לעזור בעיקר לצעירים שלא מוצאים את עצמם" (ברנז'ה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דוד חכם (צילום: כיכר השבת)

בעקבות יאיר לפיד? השדרן דוד חכם הודיע היום כי הוא שוקל להתמודד בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, כנציג הצעירים בעיר מרכזית בארץ.

בהודעה שפרסם חכם בעמוד הפייסבוק שלו נכתב: "אני שוקל להתמודד כנציג הצעירים החרדים באחת הערים המרכזיות בארץ".

"כן, אמנם אין מזה פרנסה אבל בהחלט יש בי המון רצון וכוח כדי לעזור לציבור החלשים ולתמוך בכל מה שרק אפשר בנוער שנמצא במצוקה, ולטפל כמו שצריך לטפל, ללא חשש, בבעיית האפליה במוסדות החינוך".

חכם סייג והוסיף: "בינתיים אני רק שוקל, טרם החלטתי האם ללכת על זה".

הסטטוס שפרסם דוד חכם (צילום מסך)

בשיחה עם 'כיכר השבת' מסביר חכם: "מה שעומד מאחורי זה דבר אחד- הרצון שלי לעזור בעיקר לצעירים שלא מוצאים את עצמם. לטפל במצוקה של משפחות שצריכות עזרה ואין להם אוזן קשבת, להמשיך במה שאני עושה כבר שנים - עזרה וסיוע למשפחות במצוקה דרך ארגוני החסד השונים שאליהם אני קשור".

"רק שהפעם זה יהיה בצורה רשמית" מצהיר חכם ומוסיף: "לטפל בכל הכוח בעיר שבה אתמודד באפליה ובקיפוח, כי הדבר הזה בנפשי. אני לא מתכוון לריב עם אף אחד, ירצו לעשות למען הציבור? בבקשה אני כאן. לא ירצו? אני לא שם".

"כל הרצון שלי זה לעזור. עוד לא החלטתי במסגרת של איזו מפלגה אתמודד" סיים חכם.

יצוין כי חכם נחשב לאחד מתומכיו של ח"כ אריה דרעי מש"ס. וכיום הוא משדר במספר תחנות רדיו מובילות. בהם: גלי ישראל, רדיו דרום, ורדיו ללא הפסקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר