בית וגן: ורדיגר הגיע לעודד את הפעילים שהותקפו

למרות ההתקפות מצד קיצוניים המזוהים עם 'דגל', פעילי 'טוב לירושלים' המשיכו לפעול היום בשכונת בית וגן, חילקו חומרים ושכנעו את התושבים להצביע ל'טוב'. אל המקום הגיע גם חנוך ורדיגר בכדי לחזק את הפעילים ולשוחח עם התושבים (חדשות, כיכר העיר)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: משה אסולין, מטה הסברה 'טוב לירושלים')

פעילי 'טוב לירושלים' פשטו אחר הצהריים (ראשון) על שכונת בית וגן בירושלים. בתחילה נתקלו הפעילים בקבוצה של קיצוניים שירקו עליהם, קרעו חומרי הסברה ואף איימו על הפעילים. למרות ההתקפות, נותרו הפעילים בשטח במשך שעות ארוכות, חילקו חומרים ושכנעו את תושבי בית וגן להצביע ל'טוב לירושלים'.

לקראת ערב הגיעו למקום חנוך ורדיגר, ראש רשימת 'טוב לירושלים', וזאבי סופר, מועמד במקום השלישי ברשימה, בכדי לעודד את הפעילים ולחזקם. השניים שוחחו עם תושבים ושיכנעו את המתלבטים. יצויין כי מאות מתושבי המקום הביעו התעניינות רבה בהסברי הפעילים והמועמדים ורבים אף הצהירו כי יצביעו, או שהם שוקלים ברצינות להצביע, לרשימת 'טוב לירושלים'.

במטה ההסברה של 'טוב לירושלים' מוסרים כי "למרות הניסיונות לחבל בקמפיין שלנו אנו נמשיך ללא לאות במאמצי ההסברה והשכנוע. הציבור החרדי מאס בסיסמאות נבובות ובחוסר יחס מצד העסקנים. 'טוב לירושלים', מהבחינה הזו, היא עבור תושבי ירושלים כמים קרים על נפש עייפה. נציגנו יילחמו עבור הציבור ויעבדו בשבילו בכל הנושאים החשובים באמת ובראשם איכות החינוך ואפלייה בקבלה למוסדות חינוך, יצירת משרות המותאמות לציבור שלנו, וניקיון בשכונות של הציבור החרדי".

מוקדם יותר היום עלו ב'טוב לירושלים' בקמפיין ענק באוטובוסים בעיר. הקמפיין, בהמשך למודעות הרחוב, מלווה בסלוגן 'טוב זה אחרת' ועוסק, שוב, בחינוך, בתעסוקה ובאיכות חיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר