כיכר TV: האישה שחשפה את התפטרות דרעי בראיון

ימים לפרשת ההקלטות שזיעזעה את המערכת הפוליטית החרדית, במוצעת החכמים מבררים אם מקליטים ומסרבים לאשר את עזיבת דרעי. וגם: האישה שחשפה את הפרישה. צפו (מיוחד)

(עריכה אלימלך פלאם. צילום תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90)

היום בשעות הערב (חמישי) נכנסת התפטרותו של ח"כ לשעבר אריה דרעי לתוקף. יו"ר ש"ס ממשיך גם היום לבקש מחברי המועצה לאשר את התפטרותו מתפקיד יושב ראש התנועה, אולם גם היום חברי מועצת החכמים לא קיבלו הכרעה.

במקביל נראה, כי המועצה תדחה לפחות בשבוע את הכרעתה בנוגע לדרעי, וזאת בשל העובדה שנשיא מועצת החכמים, הגאון הרב שלום כהן יושב שבעה על פטירת אחותו, ויימנע מלהתעסק בפוליטיקה בימים הקרובים.

בתוך כל, על רקע הדלפת הקלטת בה נראה מרן הרב עובדיה יוסף מדבר כנגד דרעי, חוששים חברי מועצת החכמים מתיעוד של שיחותיהם. בישיבה האחרונה בה נידון עניינו של דרעי, שאל הרב שלום כהן את הנוכחים "האם מישהו מקליט את הישיבה". הנוכחים השיבו לו כי כל הישיבות מוקלטות.

עוד במהדורת כיכר TV

עם הרבה מזל, האסטרולוגית מרינה שולמן הצליחה לחזות לפני כשנה כי אריה דרעי יפרוש מש"ס. בראיון לכתבנו צביקה גרוניך היא חוזה כי אריה דרעי יפרוש מש"ס ויצטרף לעולם העסקי - אך בשנת 2016.

פריימריז בליכוד. בתום ספירת הקולות מסתמן כי משה פייגלין יוצב במקום לא ריאלי. מירי רגב הגיעה למקום הראשון מבין הנשים בליכוד ומתברגת בחמישיה הפותחת של המפלגה.

הטלוויזיה הסורית משחררת תמונות נדירות של נשיא סוריה באשר אסד, כשהוא יושב עם חייליו ומנגב חומוס. אסד אמר, "אף אחד לא חוגג את השנה החדשה, כי אנחנו במלחמה. אם היו מקומות שבהן היתה שמחה זה קרה רק בזכות הנצחונות שהשגנו מול הטרור".

סרטון המראה כיצד חסר בית מבזבז את התרומות אותן הוא מקבל מהעוברים ושבים מתברר כמבויים והגולשים זועמים. בסרטון נראה חסר הבית כשהוא נוטל תרומה בסך 100 דולר ולאחר מכן רוכש עם הכסף מזון אותו הוא מחלק לחסרי בית אחרים. הסרטון ריגש מיליונים ובעקבותיו נאספו יותר ממאה ושלושים אלף דולר לחסר הבית. כעת מתברר כי הסרטון היה בכלל מבוים והגולשים זועמים על ניצולם הציני בידי אנשים חסרי לב, כהגדרתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר