אובדן אמון במשטרה

חלם: נכנס ברכב, עלה על אי תנועה ותועד - אבל התיק נגדו נסגר

"יותר ממה שנבהלתי כשהוא פגע בי, אני מבוהלת מההבנה שהרשויות לא מתייחסות בכובד ראש לתלונה על נהג שסיכן את חיי" סיפרה הנהגת הנפגעת. צפו בסרטון (משטרה,משפט)

(צילום: באדיבות המצלם. תמונה ראשית: שאטרסטוק)

תיעוד מקומם של נהג רכב שמגיח מאחורי רכב בכביש ראשי, נצמד אליו ופוגע בו ככל הנראה בזדון מופץ ברשת ומצליח לעורר זעם רב של גולשים.

המקרה אירע בחודש מרץ האחרון, אז נסעה המתלוננת בכביש 431, לטענתה כבר לפני התאונה הבחינה בנהג הג'יפ הפוגע שהוא נוהג בפראות ועוקף רכבים בגסות, אך נדהמה כשהבחינה בו פתאום נצמד לרכב שלה ופוגע בו.

"באותו הרגע כמעט שעשיתי תאונה" סיפרה א. לכיכר השבת, "הייתי בשוק ואיבדתי שליטה על הרכב" היא סיפרה כי המחשבה על כך שמותקנת לה ברכב מצלמת דרך הרגיעה אותה, כי ידעה שימוצה הדין עם הנהג העבריין.

הנהגת ניגשה לתחנת המשטרה והגישה תלונה נגד הנהג, אך תקופה לאחר מכן, כשביקשה לבדוק מה קורה עם התביעה, היא הופתעה לשמוע מהשוטרים בתחנה כי התיק נסגר.

"כאזרחית שמאמינה באכיפת המשטרה ניגשתי לתחנת המשטרה להגיש תלונה כשאני מאמינה שהדבר יטופל בחומרה. זה נהג מסוכן שיש להענישו" סיפרה א. "אך כשהגעתי לתחנה הוסבר לי שתלונתי היא על כך שלא השאיר פרטים, עניתי לקצין שממש לא וכי תלונתי היא על נהג מסוכן שעשה עבירה ושאני מצפה שמשטרת ישראל תטפל בו באופן תעבורתי, מסר החוקר בתשובה שזה מקרה רק של נזק ושהתיק נסגר ונגנז".

"הנהג צולם מבצע עבירה (פוגע, בורח ועולה על אי תנועה) ובכל זאת עבר על זה בשתיקה!" אמרה ל"כיכר השבת".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בתאונת נזק בלבד בגינה הוגשה תלונה ונפתחה חקירה אשר במהלכה זומן הנהג המעורב לחקירה, עם סיום הבדיקה הוחלט על סגירת התיק שכן נסיבות העניין אינן מצדיקות המשך חקירה. לציין כי לבקשתה של המתלוננת נמסרו לה פרטיו של הנהג המעורב לצורך הגשת תביעה לביטוח".

הנהגת הגיבה לתגובת המשטרה: "בטיפול רשלני כזה אפשר להאמין שמשטרת ישראל כאילו מודיעה לכל בעלי האגו בכביש- עד שלא הרגתם מישהו תעברו על החוק חופשי תהבהבו, תצפרו, תחתכו,סעו כמו משוגעים ורק בשמאל! כי אין דין ואין דיין אז תהנו לכם. האמון שהיה לי במשטרת ישראל נגמר, ואני מבינה למה אנשים לא מגישים תלונות, הם פשוט לא מאמינים למשטרה שאכפת לה מהאזרח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר