צפו בתיעוד

נהג בפסילה וניסה להימלט מהמשטרה ונלכד לאחר מרדף

נהג רכב שנתפס נוהג בשלילה בפעם הרביעית, ניסה להימלט מהשוטרים תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך עד שנעצר על ידי השוטרים לאחר מרדף ארוך (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות אכיפה אותה ערכו שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים במהלך הימים האחרונים כנגד נהגים המבצעים עבירות תעבורה חמורות, נעצרו 3 נאשמים והוגש נגדם כתב אישום על ידי יחידת תביעות תעבורה של מחוז ירושלים.

באחד המקרים, שוטרי יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים ( ימ"ר את"ן ירושלים) פתחו בחקירה לאחר ששוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים עצרו חשוד שנהג בפסילה בפעם הרביעית וזאת לאחר שביצע עבירות תנועה רבות וניסה להמלט עד שנעצר על ידי השוטרים.

השוטרים הבחינו בנהג רכב שביצע עבירה של קיפוח זכות משתמשי הדרך וביקשו מנהג הרכב לעצור לבדיקה.

בעת שנהג הרכב הבחין בשוטרים, הוא החל להמלט מהמקום תוך נסיעה פוחזת וסיכון משתמשי הדרך ותוך ביצוע עבירות תעבורה רבות, שכללו מעבר רמזור אדום ועליה על מדרכות.

בעת שנהג הרכב נעצר עם רכבו, הוא אף ניסה להמלט רגלית עד שנעצר על ידי שוטר בסיוע נהג משאית שסייע לשוטר להשתלט על החשוד, עד הגעת כוחות משטרה נוספים.

החשוד נעצר על ידי השוטרים ובתום חקירתו, אתמול הוגש נגדו כתב אישום תעבורתי והוא יועמד לדין בבימ"ש.

בשני מקרים נוספים שארעו ברחבי ירושלים לפני מספר ימים, בסיום חקירת ימ"ר את"ן ירושלים, הוגשו כתבי אישום תעבורתיים כנגד 2 נאשמים בשני אירועים שונים של עבירות תעבורה חמורות ברחבי ירושלים.

באחד המקרים, נהג רכב נתפס על ידי השוטרים כשהוא נוהג בפעם ה- 12 ללא רשיון נהיגה ובמקרה אחר, השוטרים תפסו נהג רכב שנהג בפעם ה-6 ללא רשיון נהיגה ובזמן פסילה.

כנגד שלושת החשודים הוגשו כתבי אישום ע"י יחידת תביעות תעבור ירושלים, עם בקשה למעצר עד לתום ההליכים והם נעצרו עד החלטה אחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר