מעצר בכביש

צפו במרדף המטורף דרך מצלמת הקסדה של השוטר

הבוקר הוגש כתב אישום נגד תושב רהט שניסה להימלט תוך נהיגה פרועה ומסכנת חיים ותקיפת שוטר במסגרת פעילות "דרום אדום" (משטרה, רכב)

(צילום: דוברות המשטרה)

חטיבת התביעות המשטרתית הגישה היום (שישי) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב רהט כבן 25 בגין עבירות של נהיגה פוחזת כשהוא בלתי מורשה ופסול נהיגה וכן, בגין עבירה של תקיפת שוטר במילוי תפקידו.

מכתב האישום עולה כי בתאריך 11.2.23 ,בשטח עפר שבסמוך לנחל הבשור, נהג הנאשם באופן פרוע תוך שהוא מסכן את המטיילים ששהו במקום במסגרת פסטיבל "דרום אדום". פקח שמורת הטבע והגנים, אשר הבחין בנאשם, כרז לו לעצור אך הנאשם המשיך בנסיעתו בכביש 232 תוך שהוא מאיץ בנתיב הנגדי.

שוטרי יחידת יואב של מחוז דרום, החלו במרדף אחרי הנהג שהמשיך להימלט בנסיעה פרועה, תוך שהוא חוצה קו הפרדה רצוף על הכביש ומסכן באופן ממשי את משתמשי הדרך שנאלצו לבלום ולסטות עם רכבם לשול הכביש על מנת להימנע מפגיעתו של הנאשם בהם.

לאחר מרדף קצר כפי שניתן לראות בתיעוד המצורף, הנהג איבד שליטה על רכבו ונעצר בשטח, השוטרים שפעלו במהירות ביצעו מעצר של הנאשם שניסה להימלט מהמקום.

עוד עולה מכתב האישום, כי במהלך המעצר, התנגד הנאשם ותקף את אחד השוטרים עד שהשתלטו עליו.

עם סיום חקירת המשטרה, שנוהלה בתחנת אופקים, הגישה היום יחידת התביעות המשטרתית במרחב נגב, כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הנאשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר