מתכון לעוגת רולדה

מתכון לעוגת רולדה: מחפשים עוגה נהדרת שיכולה להפוך לקינוח בלתי נשכח? עוגת רולדה המלאה במגוון מרכיבים מתוקים - משוקולד, ריצ´ או גלידה היא הבחירה בשבילכן

צ´ יעקובסון | כיכר השבת |
(פלאש 90)

מתכון לעוגת רולדה: מחפשים עוגה נהדרת שיכולה להפוך לקינוח בלתי נשכח? עוגת רולדה המלאה במגוון מרכיבים מתוקים - משוקולד, ריצ´ או גלידה היא הבחירה בשבילכן.

המרכיבים לעוגת רולדה:

כוס קמח, כפית וחצי אבקת אפייה, 1/4 כפית מלח, 2 ביצים, 3/4 כוס סוכר, חצי כפית תמצית וניל, 2 כפות נוזלים, תרסיס שמן, אבקת סוכר, תבנית לעוגיות, נייר אפיה

למילוי

ריצ´, גלידה, או ריבה - לפי בחירה.

אופן ההכנה:

מחממים את התנור ל-190 מעלות, בטרם ההכנה.

אחר-כך מערבבים בקערה את האבקת אפייה, המלח והקמח. מערבבים את הביצים עם הסוכר למשך כ5 דקות בעזרת מיקסר, עד שהבלילה הופכת בהירה. מוסיפים את את הוניל, ואת החומרים היבשים עד שהבלילה תהפוך לדלילה יותר.

מרססים נייר אפייה בתבנית שמן. מניחים על תבנית לאפיית עוגות. מניחים את הבלילה על התבנית ואופים בין 8 ל-10 דקות. שימו לב: אפיית יתר יגרום לשבירת העוגה.

בינתיים פורסים מגבת על שטח האפייה, עליה מפזרים אבקת סוכר. מוצאים את העוגה המוכנה מהתנור, והופכים את התבנית על המגבת. מורידים את התבנית, ולאט לאט מקלפים את הניר מהעוגה. מגלגלים את העוגה עם המגבת ונותנים לה להתקרר כשהיא מגולגלת.

לאחר כשעה, פותחים אותה בעדינות, מסירים את הגבת, ממלאים בקרם, ריצ´, גלידה או ריבה (הבחירה בידיים שלכן) ושוב מגלגלים. אפשר לפזר מעל אבקת סוכר.

לקבלת עוגת גלידה, מקפיאים את העוגה המגולגלת בפריזר למשך כמה שעות, ומוציאים כשעה לפני ההגשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר