בקונספט PIZZA THEATER

דומינו'ס מהדרין, גם בערב פסח

"דומינו'ס פיצה", רשת הפיצות המובילה בישראל, נמצאת במגמת התרחבות. לאחרונה פתחה הרשת את הסניף השישי בכשרות מהודרת – בקריות (חדשות האוכל)

בדומינוס מהדרין - מגוון רחב של פיצות, כריכים מעולים, מגוון מוצרים נלווים וקינוחים (צילום: יח"צ)

ברשת דומינוס מספרים שברקע המהלך - להנגיש את חווית הלקוח, האיכות והשירות של דומינו'ס פיצה בישראל גם לציבור היראים לדבר ד'.

הסניפים של דומינו'ס מציעים קונספט עיצוב PIZZA THEATER, במסגרתו המטבח ואזור הכנת הפיצות ושאר המנות שקוף וגלוי ללקוח. כל זאת על מנת שהלקוח יוכל לראות מבעד לזכוכית את הזמנתו נעשית מול עיניו ובנוסף יוכל גם לקבל מידע מדויק על מצב ההזמנה שלו ממסכי LED בדלפק.

תת הרשת החדשה, "דומינו'ס פיצה למהדרין", תחת פיקוח והנחיה של רבני בד"צ בית יוסף. הסניפים הכשרים ממוקמים בפ"ת, באשדוד, בעפולה ובקריות. נראות הסניפים והמארזים בודלו מסניפי הרשת האחרים, כך למשל -השילוט בכניסה לחנות, ארגזי הקטנועים ואריזות הקרטון של הפיצה הם בצבע אדום עם חותמת הכשרות של הבד"צ. גם נתב השיחות מבודל וההזמנות מגיעות רק לסניפי המהדרין. בסניף, ההשגחה צמודה וקיים פיקוח הדוק מקליטת חומרי הגלם ועד למשלוח המוצר המוגמר לבית הלקוח.

בימים אלה, ערב פסח כשכולנו עמוסים בהיערכות לחג הקרב ובא, ובימים בהם המטבח כבר הוכשר ועדיין בני הבית צריכים לאכול ולאגור כח להמשך העבודות, רשת דומינו'ס פיצה מהדרין נותנת מענה מושלם ואיכותי ביותר לצורך עם מגוון רחב של פיצות, כריכים מעולים, מגוון מוצרים נלווים וקינוחים המייצרים יחד ולחוד, חוויה מעולם אחר.

להזמנה דומינו'ס פיצה 073-2207070

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר