צפו: מי מהיר יותר iPhone 2G או iPhone 6

אחרי מבחני הריסוק והמים מגיע גם תורו של מבחן המהירות. ובזכות אמריקנים עם יותר מדי זמן מיותר, אנו זוכים בסרטון אשר משווה את ביצועי האייפונים לדורותיהם, החל מהאייפון הראשון ומיתולוגי אייפון 2G, ועד צמד האייפונים החדשים, אייפון 6 ואייפון 6 פלוס. התוצאות מפתיעות (דיגטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הסרטון )

אחרי הסרטונים של המטורפים שמרסקים את מיטב מכשירי הדגל היקרים להחריד, או מטביעים אותם בכיור, רק כדי לבדוק מה צריך לעשות כדי להפוך את המכשיר היקר למשקולת נייר, או לפנס יקר מאוד במקרה של האייפון 6. הפעם אנחנו מביאים לכם סרטון אחר לגמרי, כזה שלא רק שאין בו השחתת מכשירים, אלא אף שימור היסטורי למדי של 'עתיקות' של ממש מתחום הסלולר.

כמעט בכל פעם בו מוציאה ענקית הטכנולוגיה אפל, מכשיר חדש, נשמעים טענות כי השיפורים מהדור הקודם הנם מינוריים. אוהדי אפל נוהגים לומר כי אפל יודעת להוציא מכשירים מותאמים מאוד לחומרה, וכך יכולים לחסוך בביצועי החומרה, ועדיין להשאר טלפון טוב. אלא שהדברים נכונים באופן חלקי, אפל אכן מוציאה טלפונים שלרוב לא נתקעים,

אך חלק נכבד מהדבר תלוי בהגבלות שונות של אפל. כמו גם למשל העובדה שמסכי המכשיר אינם משתמשים ברזולוציות הגבוהות של המתחרים, מה שחוסך חיסכון ניכר בכוח העיבוד, כמו בחיי הסוללה.

כעת העמידו למבחן באתר האינטרנט "everythingapplepro" האמריקני, את כל מכשירי האייפון לדורותיו. החל מהאייפון 2G הראשון, אשר הושק בשנת 2007, ושינה את עולם הסלולר. ועד צמד האייפונים החדשים שהחלו למכור באפל בסוף השבוע האחרון, האייפון 6 ואייפון 6 פלוס.

בשורת מבחני מהירות שתוכלו לראות בסרטון, בלט לטובה האייפון 5S אשר עלה במעט בביצועיו על האייפונים החדשים, מה שכנראה מוסבר בעקבות השימוש במסכים הגדולים יותר באייפונים החדשים. אך מלבד זאת, ההבדלים במהירות הטעינה של האפליקציות השונות היו מינוריים יחסית בכל דורות האייפון.

במבחני הביצועים של שבבי העיבוד, ניכר שיפור קל ככל שעלה דגם האייפון, מלבד האייפון 5C המוזל, שזכה לביצועים מוחלשים במעט מהאייפון 5. 2 הדגמים הראשונים של האייפון לא השתתפו בבדיקה, מכיוון שהם אינם ומכים בתוכנה ששימשה לביצוע הבדיקות.

במהירות טעינת דפי האינטרנט, לא ניכר הבדל משמעותי בין הדגמים החדשים, החל מהאייפון 4, אלא שהם היו מהירים יותר משלשת הדגמים הראשונים. וזאת בעקבות העובדה שאפל שינתה את מנוע תצוגת הדפדפן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר