במגזר החרדי

לקנות דירה בשקט נפשי: מסלול ההלוואה המדובר ביותר

מצאתם דירה בפרויקט חדש אך חוששים להתחייב למשכנתא ארוכה? 'קרנות תשרי' מציגה פתרון ייחודי: הלוואה קצרת טווח בהון עצמי נמוך ובהחזר חודשי נוח של עלות האשראי בלבד (הלוואה, משכנתא).

קרנות תשרי במסלול הלוואה למשכנתא (צילום: באדיבות המצלם)

הצורך ברכישת דירה חדשה למגורים או להשקעה מביא רבים להשקיע זמן ומאמץ במציאת פרויקט ודירה מתאימים, אך אלו מהססים כאשר מגיעים למעמד חתימת החוזה. בתקופה של אי ודאות בשוק הנדל"ן ועלייה בשיעורי הריביות, ישנן חששות להתחייב למשכנתאות ארוכות טווח, חשש שמתעצם בייחוד בקרב זוגות צעירים והוריהם, המתקשים ליטול משכנתא עקב הונם העצמי הנמוך. עם זאת, הרצון לבצע את הרכישה מתחזק דווקא עכשיו בשל הרצון של זוגות צעירים להנות מהשבחת הנכס בשנים הבאות.

החשש לרכוש דירה מוכר היטב למשפחות רבות בציבור החרדי, הן בקרב הורים העומדים בפני נישואי ילדיהם והן בקרב משקיעים. בקרב חלק מהמשפחות החשש הופך למשימה בלתי אפשרית לרכישת דירה כאשר הרוכשים לא מחזיקים בהון עצמי מספק לדרישות הבנקים.

כמענה ייחודי לסוגיה זו, חברת 'קרנות תשרי' מציגה פתרון מימון מותאם לציבור החרדי אשר מפיג את החששות: מתן 'הלוואה מאפשרת' לדיור (יד ראשונה) לתקופה קצרה של 5 שנים ובמימון של עד 86.5%. בתום התקופה, תוחלף ההלוואה במשכנתא בנקאית.

לקבלת פרטים נוספים היכנסו ומלאו טופס זה

במהלך תקופת ההלוואה ישולמו תשלומי עלות האשראי בלבד, דבר אשר יקל על גובה ההחזר החודשי. וכך, בסיוע המסלול הקצר והנוח, ניתן לרכוש את הדירה כבר עכשיו, להנות מהשבחת הנכס וזאת מבלי להתחייב למשכנתא ארוכת טווח.

מסלול המימון התקדימי של "קרנות תשרי" מהווה בשורה פורצת דרך עבור הורים מחתנים, שיכולים בעזרת הון עצמי נמוך של כ-13.5% לרכוש דירה עבור הזוג הצעיר ובכך לסייע להם בצורה מלאה או חלקית בהחזר ההלוואה. בתום תקופת ההלוואה, נטל התשלומים יעבור בצורה מלאה או חלקית מההורים לזוג הצעיר.

'קרנות תשרי' ממומנת ע"י הגופים המוסדיים : מנורה, הראל ולאומי "פרטנרס" ומעניקה הלוואות לדירות חדשות מקבלנים במימון גבוה, עם הון עצמי של 13.5% בלבד לזוגות צעירים ולרוכשים "משקיעים" העומדים בפני החלטה לרכישת דירה נוספת.

לקבלת פרטים נוספים היכנסו ומלאו טופס זה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר