זעקת האמהות מול ה"סמינר"

"רמתי לקח לי את הנשמה, אבל השם איתי ואני אנצח"

מאות בני אדם הפגינו נגד אהרן רמתי, מנהל "סמינר באר מרים" בירושלים. אמהות הבנות "הכלואות" במוסד זעקו בבכי לבנותיהן: "אנחנו אוהבים אתכן תחזרו הביתה". מרים וקנין, אמה של נופר וקנין השוהה במוסד המסוגר, זעקה: "רמתי, לקחת לי חלק מהגוף, אבל ה' ורחל אמנו איתי ואני אנצח אותך" • צפו (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90, וידאו: אהרן רבינוביץ, כיכר השבת)

מאות בני אדם הגיעו הערב (שלישי) להפגנה אל מול "סמינר באר מרים" המנוהל על ידי אהרן רמתי ונגדו יצאו גדולי ישראל מכל החוגים. עשרות הורים ובני משפחה הגיעו בכדי לדרוש את שחרור הבנות שלדבריהם "כלואות" במקום.

עשרות שוטרים אבטחו את האירוע ולא איפשרו למוחים לפרוץ אל המוסד המסוגר. המפגינים נשאו שלטים עליהם נכתב בין היתר: "סגרו אותי בחושך. אני לבד"; "חוק נגד כתות עכשיו"; "למה לא ליוויתי אותך לחופה? אבא" ו"אהרן רמתי, שחרר את הבנות לחופשי".

קראו עוד

מרים וקנין, אמה של נופר וקנין השוהה בסמינר, זעקה בבכי לבתה שתשוב הביתה. "תבואי הביתה. כפרה עלייך חיים שלי. רמתי, לקחת לי חלק מהגוף, אבל אל תדאג אני אנצח אותך רמתי. בורא עולם איתי. רחל אמנו, מאמא רחל את איתי, נכון, כל יום אני מדברת איתך. תקשיבי לי, תוציאי אותה, תחזירי לי אותה הביתה. מאמא רחל תחזירי לי אותה".

האמא העבירה לבתה מסר דרך אתר "כיכר השבת": "אני רוצה שנופר תחזור הביתה. אמא אוהבת אותה ומחכה לה בבית".

חבר הכנסת לשעבר ניסים זאב נאם בהפגנה וקרא לסגור את הסמינר: "צריך להבין, כל בת שנמצאת במקום הזה היא שבויה בידו של האיש הזה. היא בוודאי תדבר רק טוב, עוד לא ראיתי שבויות שמדברות רע על שוביהן". זאב הוסיף, "שמעתי את העדים והעדות, את ההורים והבנות שיצאו מהשבי, ואני אומר לכם - זה כת לכל דבר".

קרוביה ומכריה של נופר אמרו ל"כיכר השבת": "אנחנו מתפללים לבורא עולם שיקרה נס והיא תצא משם. היא וכל מי שנמצא שם. נופר, אנחנו אוהבים אותך ואנחנו מחכים לך. אנחנו רוצים אותך בבית. אנחנו אוהבים אותך".

שמעון עמאר, שאחותו בתאל שוהה במוסד ונישאה לאחרונה, סיפר למפגינים על רמתי. "פגשתי אדם שמנהל גמ"ח כספים והוא סיפר לי שלפני שלושה חודשים הנבל חיתן את אחותי בלי המשפחה. הוא סיפר לבעל הגמ"ח שהיא כלה יתומה".

"אתם מבינים עם מי יש לנו עסק? חבר'ה, תצעקו. זה לא ייגמר אם לא נשבור לו את המקום הזה. נמאס מזה. כמה שנים אנחנו סובלים כבר? כמה אפשר לסבול כבר?". עמאר פנה לשוטרים במקום וזעק: "אתם שומרים עליו? במקום לשמור עלינו אתם שומרים עליו. תלכו תפרקו את המקום ותוציאו את הבנות. תטפלו בו. איזה מדינה? איזה חוק? תתביישו לכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר