חגי הוברמן שב ל'בקהילה', זעם בקרב תלמידי הגר"ע יוסף

העיתונאי חגי הוברמן שב לכתוב ב'בקהילה', למרות התבטאותו החריפה כנגד מרן הגר"ע יוסף. תומכי ש"ס זועמים: "הבוגד חזר לכתוב בעיתון, איש עלוב ומשוקץ שפוער פיו" (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
כתב העיתון החרדי 'בקהילה', הוברמן (צילום:ויקיפדיה)

סערה ברשת: העיתונאי חגי הוברמן, חובש הכיפה הסרוגה, שכינה את מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף 'בוגד' חזר לכתוב בעיתון החרדי 'בקהילה', זאת לאחר שהתבטא בבוטות נגד מרן הגר"ע יוסף.

כזכור, מיד לאחר החלטת מועצת חכמי התורה למנות את אריה דרעי ליושב ראש תנועת ש"ס העז הוברמן למתוח ביקורת כנגד פוסק הדור ואף לכנותו "בוגד", בדברים שכתב אז בעמוד הפייסבוק התבטא הוברמן: "האם גם אתם חיים מאז אמש בתחושה, שהתואר המתאים למרן הרב עובדיה יוסף שליט"א הוא 'בוגד'?".

הוברמן הוסיף במאמר מוסגר: "בהנחה שבני ביתו לא סובבו אותו בכחש. אם כן אז התואר הזה ראוי להם, בתוספת 'נוכלים'".

כעת, כועסים תלמידיו של מרן הרב עובדיה יוסף על עורכי העיתון שהחיזרו את הוברמן לעבודתו, זאת לפני שהתנצל בצורה פומבית על דבריו.

בהודעה שפרסמו תלמידי הרב ברשת, נכתב: "כואב לי שאני כותב את השורות הללו, תקראו עד הסוף, ומחו על כבודה של תורה. מלפני חודש ימים העיתונאי חגי הוברמן מעיתון בקהילה כתב על מורינו ורבינו הענק שבענקים פוסק הדור מרן רבינו עובדיה יוסף שליט"א את המילה הנוראית "בוגד".

"כולנו הזדעזענו ומחינו על ביזוי כבוד התורה" הוסיפו תלמידי מרן הרב עובדיה יוסף, "אך מסתבר שעיתון "בקהילה" החליט לבגוד הפעם באלפי קוראיו, והשבוע הכתב "הבוגד" חזר לכתוב בעיתון".

"היתכן? איך נוכל להחריש ולשתוק על החוצפה והעזות הנ"ל? איך יתכן שעיתון חרדי נותן במה לאיש עלוב ומשוקץ שפוער פיו נגד גדול הדור? איך נוכל להחריש. הלב שותת ובוכה על כבודה של תורה".

בסוף ההודעה, פרסמו תלמידי הרב את מספרו של העורך הראשי של עיתון בקהילה וכתבו: "כולנו מצווים למחות על ביזוי התורה, לסמס לעורך העיתון, ולהביע את כאבנו העצום, עד שהעיתונאי הנאלח הוברמן יפוטר מהעיתון לאלתר".

מ'בקהילה' ומחגי הוברמן לא התקבלה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר