בית שמש

חשודים נוספים בפרשת הזיופים נלקחו לחקירה

כוחות משטרה עיכבו לחקירה מספר חשודים נוספים בפרשת הזיופים בבחירות בבית שמש. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום, כך שעדיין לא ניתן לדווח מי הם הנחקרים. גורמים במשטרה אומרים כי מדובר בחקירה ארוכה וצפויים מעצרים נוספים (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
התעודות המזוייפות שנתפסו בבית שמש (צילום: באדיבות המשטרה)

פרשת הזיופים בעיר בית שמש: המשטרה פשטה הבוקר (ראשון) על העיר, ועיכבה לחקירה מספר חרדים החשודים במעורבות בזיוף תוצאות הבחירות בבית שמש באמצעות תעודות זהות מזויפות.

מאז חשיפת פרשת זיופי תעודות הזהות בעיר בית שמש, יש המנסים להשתיק את הפרשייה החמורה ולהציג לציבור כי כביכול אין למשטרה ראיות וכי הסיפור יגמר ללא כלום. כעת מתברר, כי המשטרה ממשיכה לחקור את הפרשייה החמורה בקרב גורמים במפלגה חסידית בעיר החשודים במעורבות בפרשה.

הבוקר, עיכבה המשטרה מספר מעורבים, על פי החשד, בזיוף החמור, ובשעות אלו הם נחקרים כאשר בהמשך יוחלט האם להאריך את מעצרם.

על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום, כך שעדיין לא ניתן לדווח מי הם הגורמים החרדים שנחקרו, ועד כה המשטרה הביאה לחקירה עשרות חשודים.

גורמים במשטרה אומרים היום (ראשון) כי מדובר בחקירה ארוכה וצפויים מעצרים נוספים.

יצוין כי עצם העובדה שהחקירה הועברה ממחוז ירושלים ליחידה הארצית לעברות הונאה מלמדת על שתי אפשרויות, או שהיחידה הארצית מתמחה יותר בסוג הפשיעה בה מתעסקת החקירה, או שהחקירה חמורה ומסועפת, ולכן היחידה הארצית מטפלת בה.

כזכור, לפני כשבוע חשף "כיכר השבת" כי בנו של ח"כ חרדי - חסידי, המשתייך לאחד העיתונים החסידיים, נחקר במשך שעות ארוכות במשטרה בחשד למעורבות בפרשיית הזיוף, לאחר החקירה הוא שוחרר לביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר