ש"ס לאן? חשיפה

יו"ר סיעת ש"ס בירושלים: מתפטר מתפקידי בעירייה

יו"ר סיעת ש"ס בירושלים נתי לסרי הודיע כי החליט לפרוש מתפקידיו במועצת העיר. אשר מישאלי יחליף אותו בתפקיד. "בטוח שמסגרות פוליטיות אחרות יחזרו אחרי לסרי, משה כחלון נמצא איתו בקשר" טוען פעיל ש"ס המקורב ללסרי. לסרי בשיחה לכיכר השבת: "ההחלטה בהתייעצות עם גדולי תורה ומשפחתי" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתי לסרי (צילום: שלומי כהן)

פרסום ראשון: יו"ר סיעת ש"ס בעיריית ירושלים, נתי לסרי, הודיע הערב (חמישי) כי קיבל החלטה לפרוש מתפקידיו בעיריית ירושלים. אשר מישאלי, המקורב לח"כ אלי ישי יחליף את לסרי בתפקידו. כך נודע ל"כיכר השבת". לסרי הודיע בשעה האחרונה על החלטתו ליו"ר ש"ס אריה דרעי והעביר הודעה דומה גם לראש עיריית ירושלים ניר ברקת.

לסרי שימש בעבר כמנכ"ל תנועת ש"ס עוד בתקופת היו"ר הקודם אלי ישי, עם כניסת דרעי לתפקיד הוא המשיך לכהן בתפקיד אך לקראת הבחירות לרשויות המקומיות דרעי החליט להעבירו לתפקיד חבר מועצת עיריית ירושלים וליו"ר הסיעה המקומית. מקורביו של לסרי טוענים כי הוא נפגע מכך שדרעי לא העניק לו את תפקיד סגן ראש העיר והשאירו ללא תפקיד עם שכר לאחר שהדיח אותו מתפקיד מנכ"ל התנועה.

במהלך השנתיים האחרונות, מאז הודח מתפקיד מנכ"ל ש"ס, מתח לסרי לא אחת ביקורת על הנהגת ש"ס. לאחר כישלון כנס הזיכרון למרן הגר"ע יוסף שארגנה ש"ס בבנייני האומה התבטא לסרי כנגד היו"ר אריה דרעי ואמר כי "מדובר ב'הקש בגג' להנהגה".

מכתב הפרישה של נתי לסרי מתפקידו בעיריית ירושלים

לפי שעה, לא ברור לאן מועדות פניו של לסרי. כשהערכות הן שלסרי ישתלב בתפקיד לוגיסטי כלשהו בהנהגת ש"ס הארצית, או שישמש בתפקיד מחוץ לש"ס.

ציון זר, מהפעילים המוכרים בש"ס הנחשב גם לאחד האנשים הקרובים ללסרי אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי: "נתי פרש בגלל שהוא הרגיש תחושת מיצוי. לנתי יש עתיד פוליטי, שש"ס תתפכח ותיתן לו אפשרות לפעול ברמת הביצוע הארצית, נתי יכול לעשות הרבה לאי חיבור שאין כרגע בהנהגת ש"ס".

"אני בטוח שמסגרות פוליטיות אחרות יחזרו אחריו, לדוגמת משה כחלון שנמצא אתו בקשר אישי" טוען זר.

כחלון יעניק לו תפקיד?

"אני יודע שהוא יתייעץ עם הרבנים שלו, אני יודע שאנשיו של משה כחלון מחזרים אחריו, לאו דווקא לכהן בכנסת אלא ברמה הלוגיסטית, הוא לא ענה להם בשלילה"

נעשה עוול ללסרי על ידי דרעי?

"אריה דרעי עשה עוול לאיש שנקרא אריה דרעי".

מי שימלא את מקומו של לסרי הוא אשר מישאלי, שבעבר כבר שימש בתפקיד. מישאלי נחשב לאחד האנשים הקרובים לאלי ישי ורק בשבוע שעבר הודח מתפקידו כגזבר סיעת ש"ס בהסתדרות, אלי ישי ראה בכך הדחה בשל כך שהוא מקורבו. לסרי פנה אז לדרעי וביקש למנות את מישאלי במקומו של אלי שמחיוף, דרעי סרב. וכעת יכנס מישאלי לתפקיד בשל פרישת לסרי.

נתי לסרי מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "ההחלטה בהתייעצות עם גדולי תורה ובני משפחתי".

יו"ר ש"ס אריה דרעי מסר בתגובה: "אני מכבד את החלטתו של יו"ר סיעת ש"ס בעיריית ירושלים ידידי נתי לסרי לסיים את תפקידו, אני מעריך את תרומתו הרבה בתפקידיו השונים בתנועת ש"ס שנעזרה רבות בכישרונותיו ויכולותיו, בטוחני שימשיך ויזכה גם בעתיד להמשיך לקדש שם שמים".

"אני מברך את חבר המועצה הנכנס רב הפעלים, ידידי אשר מישאלי ששב כעת לשרת את הציבור בדרכו של מרן זיע"א".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר