בחירות 2015

דרעי מתחייב: אלי ישי יוצב במקום ה-2, יכהן כשר בכיר

יו"ר ש"ס אריה דרעי הצהיר בראיון לערוץ 10 כי היו"ר לשעבר אלי ישי ישובץ במקום השני ברשימת ש"ס לכנסת ויכהן כשר בכיר לאחר הבחירות. " אני משוכנע ובטוח שאלי ישי יהיה ברשימה, ש"ס מאוחדת ואין פילוגים". אמר. עם זאת, דרעי הודיע כי רשימת ש"ס תכלול "פנים חדשות". ח"כים מכהנים יודחו? (פוליטי,בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וישי, ארכיון (צילום: יעקב כהן)

בחירות 2015: בזמן שאנשיו של יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי רומזים כי בכוונתו לפרוש מש"ס והמחלוקות בצמרת ש"ס הגיעו לשיאים שלא ידעה התנועה הספרדית, יו"ר ש"ס אריה דרעי מתחייב הערב (מוצאי שבת) כי ישי ישובץ במקום השני ויכהן כשר בכיר בממשלה הבאה.

בראיון לערוץ 10 אומר דרעי כי יהיו דמויות חדשות ברשימת ש"ס לכנסת הבאה, זאת למרות הצהרתו בשבועות האחרונים שלא להדיח חברי כנסת מכהנים.

דרעי התחייב כי ישי יוצב במקום השני ברשימת ש"ס ואמר: "אלי ישי יהיה שר בכיר בעזרת השם, אני משוכנע ובטוח שאלי ישי יהיה ברשימה, ש"ס מאוחדת ואין פילוגים".

רק לאחרונה תקף ישי את דרעי וטען כי האחרון נוהג לפטר את כל מי שמקורב אליו (לישי): "כל מי שקשור אלי או קרוב אלי הוא צריך להיות בחוץ? ככה אי אפשר לנהל מערכות, זה לא שיקולים מקצועיים". ישי הוסיף כי "אם רוצים לעבוד ביחד ויש מקום... אז צריך לעבוד ביחד, לא רק באמירה אלא גם במעשים".

לפני מספר ימים חשף "כיכר השבת" מכתב חריף של ראש ישיבת "כסא רחמים" הגאון רבי מאיר מזוז, בו הוא מאיים כי באם לא ישוב השלום לש"ס - הוא יפרוש מהתנועה.

"ידוע שהגר"ע יוסף זצ"ל התבטא על אלי ישי בכתב ובע"פ "בכל ביתי נאמן הוא". ומכיר אני שאהוב הוא מאוד על הציבור, גם על החרד"לי וגם על החילוני. מתהלך בתומו צדיק ואומר על הן הן ועל לאו לאו" כתב הרב מזוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר