מאה ימים לבחירות

בנט: "נתניהו ביצע שגיאות ותומך במדינה פלסטינית"

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט הצהיר במהלך "פורום סבן" כי אין לו אובססיה להיות ראש הממשלה רק להיות בעמדת השפעה. על יחסיו עם ראש הממשלה נתניהו סיפר: "יש לנו הסכם שלא לתקוף זה את זה במערכת הבחירות", אך הצהיר כי "נתניהו ביצע שגיאות ותומך במדינה פלסטינית" (פוליטי מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר נפתלי בנט (צילום: משרד הכלכלה; וידאו: מתוך ynet)

בחירות 2015: יו"ר 'הבית היהודי' ושר הכלכלה נפתלי בנט אומר כי אין בכוונתו להיות ראש ממשלת ישראל כבר בבחירות הקרובות.

במהלך כינוס "פורום סבן" שנערך הלילה (ראשון) בוושינגטון נשאל השר בנט על הניסיונות של ראש הממשלה בנימין נתניהו למנוע בחירות ולהקים ממשלה חילופית ואמר: "אני לא מודע לזה, ואני חושב שבשלב זה יש היגיון להתקדם לבחירות. אני חושב שהעובדה היא שיש שלב שבו אנחנו צריכים ללכת לציבור ולבקש את אמונו".

בנט נשאל שוב ושוב האם בכוונתו לרוץ לתפקיד ראש הממשלה ואמר: "אין לי אובססיה להיות ראש ממשלה. אני רוצה להיות בעמדת השפעה. אני רוצה להוביל עם חזון של מדינה חזקה בסערה איסלאמית. מיום ליום אני רואה כמה הרבה יש לי ללמוד. פי מאה יותר קשה לשבת על כיסא ראש הממשלה מאשר להיות בקבינט הביטחון".

יו"ר 'הבית היהודי', המפלגה היחידה שבסקרים זוכה לעלייה משמעותית, התייחס לבחירות הקרובות ואמר: "אני לא יודע איך נצא מהבחירות. זו אווירה כאוטית, עם הרבה מפלגות בינוניות וזה לא טוב לישראל. הבחירות האלה יהיו על אם ישראל תאמץ מדיניות של כוח או של חולשה. זו עמדה עקרונית בתוך סערה איסלאמית. בפעם הקודמת היינו במצב יותר טוב וירדנו בבחירות".

בנט חשף הסכם שקיים בנו לנתניהו ואמר: "יש לנו הסכם שלא לתקוף זה את זה במערכת הבחירות, ולהקים קואליציה טובה לישראל".

"בעימות בקיץ הייתה לנו מחלוקת עצומה", סיפר בנט על הקשר בינו לבין נתניהו, "אני חשבתי שצריך להיכנס ולהרוס את המנהרות עשרים יום לפני שיצאנו לשם. היינו צריכים לעשות את זה עשרים יום קודם לכן. הגנרלים לא צודקים. הייתי ביקורתי כלפי ביבי ואני עדיןי ביקורתי כלפיו. הוא ביצע שגיאות ותומך במדינה פלסטינית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר