מכה לש"ס: הרב יורם אברג'ל לא יתמוך במפלגה

הגאון רבי יורם אברג'ל, מנהיג קהילת 'רב פעלים' ומבכירי הרבנים בנתיבות, יצא בהודעה מיוחדת לתלמידיו בה הוא מבהיר כי אין בכוונתו לתמוך באף מפלגה בבחירות הקרובות (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב אברג'ל ואריה דרעי (צילום: אבי פלח)

ש"ס אחרי מרן: זה היה צפוי שלאחר פטירת מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל רבנים יסירו את תמיכתם מתנועת ש"ס, גם בלי שיביעו תמיכה במפלגה אחרת.

הגאון רבי יורם אברג'ל, מנהיג קהילת 'רב פעלים' ומבכירי הרבנים בנתיבות, יצא בהודעה מיוחדת לתלמידיו בה הוא מבהיר כי אין בכוונתו לתמוך באף מפלגה.

ההערכה כי הסיבה להחלטת הרב היא בעקבות הפילוג והקרע בהנהגת ש"ס, בין היו"ר אריה דרעי ליו"ר הקודם אלי ישי.

במכתב שיצא מקהילת 'רב פעלים' נכתב כי "עקב מצבו של של עם ישראל השרוי בצער ובפילוג רב החליט הרב יורם אברג'ל להתרחק מכל עיסוק בפוליטיקה, גם כיועץ".

"פניות אל הרב אברג'ל, מודיע הרב כי אינו חפץ להביע דיעה או לנקוט עמדה בעניינים פוליטיים וכי הוא מקדיש חייו לתורה וזיכוי הרבים בלבד", נמסר בהודעה.

בסיום ההודעה כותבים בלשכתו: "אשר על כן מתבקש הציבור שלא להטרידו בנושאים אלה ואסור בהחלט לכל אדם ורב בעולם לנסות לערבו בזה ולשומעים ינעם ועליהם תבוא ברכת טוב".

דבריו של הגר"א אברג'ל מגיעים לאחר האיום של ראש ישיבת 'כיסא רחמים' הגאון רבי מאיר מזוז שאיים במכתב ששלח לחבר מועצת החכמים הגאון רבי שמעון בעדני ונחשף ב"כיכר השבת" כי "לצערי אם לא תהיה אחדות, אאלץ למשוך ידי מהתנועה. וכשם שקיבלתי שכר על הדרישה אקבל שכר על הפרישה". את המכתב חותם הרב במילים: "הכותב מכל הלב למען טובת הכלל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר