זכרון יעקב: ת"ת 'זכרון גבריאל' משך את העתירה

הנהלת תלמוד תורה 'זכרון גבריאל' בזכרון יעקב משכה את העתירה שהגישה נגד החלטת משרד החינוך לסגור את המוסד. עו"ד קידר: מבקשים לפתור את הנושא בדרכי שלום (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ימים אחדים אחרי שהגישו עתירה לבית המשפט המחוזי בחיפה בבקשה להוצאת צו ביניים נגד החלטת משרד החינוך לסגור את המוסד, הנהלת תלמוד תורה "זכרון גבריאל" בזכרון יעקב חזרה בה מהעתירה, כך נודע ל"כיכר השבת".

ההנהלה הודיעה לפרקליטה עו"ד אורי קידר למשוך את העתירה וכך עשה. בהודעה ששיגר לבית המשפט ביקש הפרקליט לבטל את הדיון שהיה אמור להתקיים הבוקר (שני) ולדחות אותו עד להודעה חדשה.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר הפרקליט עו"ד אורי קידר, כי הסיבה לכך היא ש"הנהלת המוסד מבקשת לפתור את הנושא בדרכי שלום".

ראש מועצת זכרון יעקב, אלי אבוטבול, אמר הבוקר ל"כיכר השבת" כי למרות החלטת הנהלת התלמוד תורה לחזור בהם מהעתירה אותה הגישו, המוסד סגור וכי התלמידים לא יכולים ללמוד בו עד למתן החלטה אחרת.

בעתירה שהגישו בסוף שבוע שעבר ותוכנה פורסם ב"כיכר השבת", הוכח לכאורה כי משרד החינוך עצמו קבע כי לטענות האפליה אין כל ביסוס ותעיד העובדה שכמחצית מתלמידי המוסד הם בני עדות המזרח.

הפרקליט דחה את טענותיו של ראש המועצה וקבע כי ישנן הוכחות ברורות שהמוסד עצמו קיבל את החלטת משרד החינוך, שילב את התלמידים על אף שאינם מרקע חרדי-שמרני ואף כינס את הצוות ביחד עם מפקח משרד החינוך כדי להבהיר את הדברים.

בשבוע שעבר החליט ראש המועצה על סגירת המוסד ובשל כך הוצבו מאבטחים סמוך לשערי הכניסה הנעולים ומנעו את כניסתם של עשרות התלמידים. החלטה זו עוררה כעס רב בקרב הורי הילדים שטענו כי זו הפעם הראשונה שבה מעזים לסגור מוסד חינוכי במדינה היהודית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר