הפריימריז בליכוד: נתניהו גייס עד כה 375 אלף שקלים

ראש הממשלה נתניהו גייס עד כה תשע תרומות בהיקף של 375 אלף שקלים כאשר כולן מתורמים מספרד ומארה"ב, ולא מישראל, וזאת לצורך ההתמודדות שלו בפריימריז (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: חיים צח - לע"מ)

הבחירות הפנימיות בליכוד מביאים את חברי הכנסת, בהם גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו, לכתת רגליהם כדי להשיג תרומות עבור הקמפיין האישי שלהם בהתמודדות על מקום ברשימת המפלגה לכנסת הבאה.

המתמודדים יכולים לגייס תרומות בסכום מצטבר של כשני מיליון שקלים, כאשר תרומה אחת יכולה להגיע לגובה של כארבעים ושישה אלף שקלים.

לפי 'TheMarker', ראש הממשלה נתניהו גייס עד כה תשע תרומות בהיקף של 375 אלף שקלים כאשר כולן מתורמים מספרד ומארה"ב, ולא מישראל.

בין התורמים לנתניהו נמצאים בעלי רשת דיוטי-פרי הפועלת בעיקר בדרום אמריקה, בני משפחת פאליק המתגוררים במיאמי. סכום התרומה נאמד בכארבעים וחמישה אלף שקלים.

מתמודדים נוספים על ראשות מפלגת השלטון גייסו אף הם תרומות להתמודדותם. חבר הכנסת דני דנון גייס תרומות בהיקף של מאה ושמונים אלף שקלים מתורמים בארצות הברית.

חבר הכנסת משה פייגלין, מתמודד וותיק מול נתניהו, גייס תרומות בהיקף של יותר ממאה שבעים אלף שקלים. התרומות הגיעו מתורמים בישראל.

לא רק המתמודדים על ראשות המפלגה מגייסים כספים, כך גם חברי הכנסת המתמודדים על מקום ברשימה לכנסת. כך לדוגמה, שר הביטחון משה (בוגי) יעלון גייס תרומות בסך של שישים ושמונה אלף שקלים מתורם בארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר