פואד בן אליעזר פורש מהחיים הפוליטיים

לאחר שנים רבות בעשייה הציבורית, חבר"כ בנימין (פואד) בן אליעזר הודיע הבוקר, ממיטת חוליו בבית החולים אסף הרופא שם הוא מאושפז, כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים (ארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
פואד בן אליעזר (צילום: ארכיון כיכר השבת)

לאחר שנים רבות בעשייה הציבורית, חבר-הכנסת בנימין (פואד) בן אליעזר הודיע הבוקר (חמישי) כי החליט לפרוש מהחיים הפוליטיים.

פואד, מאושפז בימים אלו בבית החולים אסף הרופא בעקבות זיהום שהתגלה בגופו. ממיטת חוליו הוא ניסח את מכתב ההתפטרות אותו שיגר הבוקר ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

פואד הודיע כי "היום, בגיל 78, אני בוחר לעזוב את החיים הציבוריים, להקדיש את מירב זמני לטיפול בבריאותי ובכדי לבלות בחיק משפחתי".

בעיצומו של הקרב לתפקיד נשיא המדינה, נפתחה נגד פואד חקירת משטרה בחשד לקבלת שוחד. בעקבות החקירה הוא פרש מהמירוץ ומיעט להגיע משכן הכנסת ופרישתו מהחיים הפוליטיים הייתה צפויה.

"לאחר לבטים לא קלים החלטתי לפרוש מחברותי בכנסת ישראל", כתב בן אליעזר, "בתקופה האחרונה אני מתמודד עם בעיות בריאותיות ובין היתר אני ממתין לעבור השתלת כליה. ההתמודדות עם הקשיים הבריאותיים דורשת ממני את מרב זמני וכוחי, ולצערי אינה מאפשרת לי להתמקד בעבודה הפרלמנטרית".

"אני כותב שורות אלו בהתרגשות רבה", המשיך פואד, "זה מכבר השלמתי קריירה של 60 שנה אותה הקדשתי למען מדינת ישראל. אני מתבונן אחורה בתחושה של גאווה וסיפוק, ומודה על כך שניתנה לי הזכות לשרת את עם ישראל ולקחת חלק בפיתוחה של מדינת ישראל".

פואד התייחס לחקירה נגדו וכתב כי "בנוסף למאבק על בריאותי, בחודשים האחרונים אני מנהל מאבק עיקש על שמי הטוב. יש לי אמון מלא ברשויות החוק והצדק של מדינת ישראל, ואני בטוח, כי בסופו של ההליך, שמי ינוקה ולא ימצא רבב במעשיי".

בשנת 1984 נבחר פואד לראשונה לכנסת ברשימת "יחד" בראשות עזר ויצמן, איתה השתלב במפלגת 'העבודה'. בתפקידיו השונים כיהן כשר הבינוי והשיכון, כשר התשתיות וכשר הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר