לבני והרצוג בעוטף עזה: נתניהו חלש מול הטרור

יממה לאחר שהודיעו על איחוד "התנועה" ו"העבודה", בוז'י הרצוג וציפי לבני הגיעו לסיור באזור עוטף עזה ותקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הוא חלש מול הטרור". צפו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ציפי לבני ובוז'י הרצוג בעוטף עזה, היום (צילום: רועי עידן - ynet)

יממה לאחר שהודיעו על איחוד בגוש השמאל ועל ריצה משותפת של "התנועה" ו"העבודה", בוז'י הרצוג וציפי לבני הגיעו היום (חמישי) לאזור עוטף עזה ותקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

השניים מנסים למצבם את מעמדם בציבור כ"ביטחוניסטים" ותקפו את נתניהו בדיוק בנושא הזה. "החובה של ממשלה, כל ממשלה, בוודאי הממשלה בראשותינו, תהיה להשלים את על עבודות המיגון האקטיבי", הצהירה לבני. "זה אומר הגדר התת-קרקעית, והצורך לחסום כל מי שחושב על אופציה של מנהור לכיוון מדינת ישראל, אזרחיה, או חייליה".

לבני הוסיפה: "נתניהו חלש מול הטרור. חמאס זה ארגון טרור. אין איתו תקווה לשלום ומולם צריך לפעול בכוח. ראש הממשלה כתב ספרים נהדרים על איך להילחם בטרור אבל הוא זה שבסופו של יום מדבר איתם, ניהל איתם משאים ומתנים, מה שמביא להם את המסר המוטעה שמדינת ישראל פועלת רק שמפעילים נגדה כוח".

יו"ר האופוזיציה הרצוג אמר: "אין שום פשרות עם הטרור, אבל יש יוזמה מדינית מקורית, יש יכולת לתת תקווה, יש צורך לפתוח את עזה תוך כדי תהליך שישמור לנו על הביטחון כדי לאפשר כאן שקט וביטחון לתמיד".

לדבריו, "התגובות הציבוריות לאיחוד הן אדירות. אזרחים מכל שדרות העם אופפים אותנו. המנהיגות המשותפת הזאת, היכולת לדעת להוכיח שבפוליטיקה אתה יכול גם לוותר כדי ללכת ביחד כמכפיל כוח, כדי לייצר תקווה למחנה שרוצה שינוי בעם. זאת ההצלחה הגדולה של המהלך. כששמעתי וראיתי את התגובות של נתניהו וחבריו, אמרתי לעצמי 'בינגו'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר