בן דהן הודיע: אתמודד בפריימריז של "הבית היהודי"

אחרי לא מעט התלבטויות, סגן השר לשרותי דת, אלי בן דהן, הודיע כי יתמודד בפריימריז של מפלגת "הבית היהודי" ולא במסגרת מפלגת 'תקומה': "צריך מפלגת ימין חזקה" (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
סגן השר אלי בן דהן (צילום: יח"צ)

אחרי לא מעט התלבטויות, סגן השר לשרותי דת, אלי בן דהן, הודיע הבוקר (שישי) כי בכוונתו להתמודד בפריימריז של מפלגת "הבית היהודי" ולא להתמודד במסגרת מפלגת 'תקומה'.

המהלך הזה נעשה בזמן שבו יו"ר מפלגתו לשעבר, אורי אריאל, מנהל משא ומתן עם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט במטרה לרוץ ברשימה משותפת בבחירות הקרובות.

בהכרזתו אמר בן דהן: "עולמי המוסרי מחייב אותי להמשיך באחדות בציונות הדתית ולאפשר למצביעי הבית היהודי לתת לי את המנדט להמשיך ולשרת את עם ישראל. אני מאמין שיש לנו הזדמנות היסטורית להמשיך באחדות בציונות הדתית אל מול מפלגות אחרות במחנה הלאומי שמתפרקות לנגד עינינו, הציבור במדינת ישראל צריך מפלגת ימין חזקה שמאמינה בעם ישראל, בארץ ישראל על פי תורת ישראל".

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ברך על ההחלטה: "אני מברך על הצטרפותו של סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן לפריימריז בבית היהודי. בעבודתי לצידו גיליתי חבר בלב ובנפש שתורת ישראל ועם ישראל עומדים לנגד עיניו".

בנט הוסיף: "בכהונתו במשרד הדתות הוא דחף בעוז מהפכות ששנים לרבים לא היה האומץ לקדם. הרב בן דהן גילה אומץ לב כשהביא את עצמו להכרעת הציבור וציבור הבוחרים ידע לגמול לו על כך. כל מי שרוצה להתמודד בבית היהודי כפי שכל חברי המפלגה מתמודדים מוזמן. זוהי האחדות האמיתית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר