הודלפו הקלטות של רה"מ נתניהו: "מי יילחם בחמאס? בוז'י?"

נתניהו שוב נכשל בלשונו: "יש כאן ניסיון ברור ומובהק שמטרתו להפיל את שלטון הליכוד ולשים שם שלטון שמאל", אמר במהלך כינוס פנימי של פעילי ליכוד (אקטואליה, בחירות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ראש-הממשלה בנימין נתניהו (צילום ארכיון: קובי גדעון, לע"מ)

בדומה לנאום הבחירות "הם מפחדים" בקדנציה הראשונה שלו, ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר בכנס פנימי של פעילי ליכוד, השתלח בתקשורת ולא שכח לתקוף את יריביו הפוליטיים יצחק הרצוג וציפי לבני.

הבוקר (שישי) נחשף בגל"צ הקלטות מדבריו של נתניהו בשיחה עם הפעילים בה טען נתניהו כי התקשורת ומפלגות השמאל והמרכז רוקחים מזימות כדי להפילו.

"יש כאן ניסיון ברור ומובהק שמטרתו להפיל את שלטון הליכוד ולשים שם שלטון שמאל. זאת המטרה, חברים בזה הרבה מאד גורמים, הרבה מאד מפלגות והרבה מאד גורמים בתקשורת" אמר נתניהו.

באשר ליריביו הפוליטיים יצחק הרצוג וציפי לבני, שחברו יחד למפלגה אחת בכדי להביסו בבחירות לראשות הממשלה, לעג נתניהו ואמר כי הם לא כשירים לנהל את המדינה. ""מי יטפל בחמאס ובדאעש ומי יעצור את המסתננים? בוז'י? ציפי?", תהה נתניהו.

ראש הממשלה בחר להתייחס בדבריו לנושא הבחירות הפנימיות במפלגות השונות ומתח ביקורת נוקבת כנגד אותם מפלגות שראשי המפלגה בוחרים את חברי הכנסת מטעמם (לפיד, ליברמן וכחלון): "אנשים בהחלט זכאים להתמודד. כנראה רק בתנועה שלנו, פחות או יותר, אנחנו האחרונים שנשארנו".

לקראת סיום בחר נתניהו להתבטא בסוגיות ביטחוניות ומנה את הישגיו. "הנחתנו מכות על החמאס, ועשינו עוד דברים שאני לא אדבר עליהם, אני לא אדבר עליהם – אבל אתם יודעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר