בחירות 2015

בדרך להקמת מפלגה? אלי ישי נועד עם מרן הגראי"ל

על רקע הפילוג בש"ס וההחלטה האם לפרוש מהתנועה, יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי הגיע בשעה האחרונה יחד עם רעייתו אל מעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן. השניים נועדו במשך שעה ארוכה ולבסוף 'הוברחו' ישי ורעייתו מיציאה צדדית. מקורבי ישי: "הסיכוי לאחר הפגישה למפלגה חדשה גובר" (חרדים)

ישראל כהן וישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ אלי ישי ומרן הרב שטיינמן (צילום: באדיבות המצלם)

על רקע המחלוקת הקשה בש"ס וההחלטה האם לפרוש מהתנועה, יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי הגיע בשעה האחרונה (שישי) יחד עם רעייתו אל מעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ברחוב חזון איש 5 בני ברק.

השניים נועדו שעה ארוכה ולבסוף 'הוברחו' ישי ורעייתו דרך יציאה צדדית ברחוב אליהו הנביא. ישי הגיע למעונו של ראש הישיבה כשהוא מלווה בשני עוזרים נוספים.

לדברי גורמים בסביבתו של ישי, במהלך השיחה עם ראש הישיבה עלה הנושא של האפשרות להקים מפלגה חדשה. לדבריהם, "השיחה הייתה חיובית".

הגורמים טוענים כי מרן הרב שטיינמן לא הורה לישי שלא להקים מפלגה חדשה והסיכויים להקמת מפלגה לאחר הפגישה רק גוברים.

ההערכה היא שביום ראשון יקבל ישי את ההחלטה לכאן או לכאן, כאשר כעת נעשות התייעצויות אחרונות עם בני המשפחה והמקורבים בנוגע למהלכים הבאים.

כאמור, ביקורו של ישי במעונו של ראש הישיבה מגיע על רקע המשבר הקשה בינו לבין יו"ר התנועה ח"כ אריה דרעי, שהגיע הבוקר לשיאים חדשים, כאשר דרעי פתח במתקפה חסרת תקדים ואישית כנגד ישי.

"אני לא צריך את אלי ישי, הוא רק מפריע לי. הצענו לו את מה שהצענו לו מרחמים" אמר ח"כ אריה דרעי בשיחות סגורות, שהועברו לכלי התקשורת לאחר הוראתו שלא להתראיין לכלי התקשורת.

לדבריו: "אני לא מתעסק בזה כמעט, עשיתי את שלי. הצעתי לו את מה שאפשר כי יש עניין שנהיה ביחד. יש לו זכויות, למרות שהוא עשה לנו נזק גדול בשנה וחצי האחרונות. הוא חתר וחתר וחתר. אבל הציבור הספרדי לא אוהב מריבות, ואני רוצה אחדות שורות".

דרעי המשיך ותקף באופן תקיף ואישי את ישי ואמר: "האמת היא שהוא מפריע לי, אני עושה את זה רק בשביל האחדות. אנחנו עושים את מה שעושים מתוך רחמים כלפי הבחור. אני יכול לחתוך את העניין עכשיו, אבל זה לא בוער לי. לא מפריע לי עוד יום או יומיים. הוא ילד גדול, שיחליט לבד מה הוא רוצה. בכל מקרה, לא אתן לו שום דבר מעבר למה שנתתי לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר