דרישה בשמאל: "להוציא מחוץ לחוק את להב"ה"

מאתיים וחמישים מפגינים מהשמאל הקיצוני הפגינו בכיכר ציון בירושלים בדרישה להוציא מחוץ לחוק את ארגון להב"ה. "ירושלים לא תשתוק, גזענות מחוץ לחוק", הם קראו (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: עידו ארז - ynet)

ימים אחדים אחרי שנחשף כי החשודים בהצתת בית הספר הדו-לשוני בירושלים הם שלושה פעילים מארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש), נשמעת קריאה במחנה השמאל להוציא את הארגון הפועל מזה תקופה ארוכה אל מחוץ לחוק.

מאתיים וחמישים בני אדם מהשמאל הקיצוני הגיעו בשעות הערב המאוחרות אמש (מוצאי שבת) אל כיכר ציון בירושלים וקיימו הפגנה בדרישה להוציא מחוץ לחוק את ארגון להב"ה.

המפגינים השמיעו קריאות בגנות הארגון שלטענתם נחשב לקיצוני. המפגינים לא הסתפקו בהשמעת ביקורת נגד הארגון אלא גם נגד הממשלה היוצאת שלטענתם אינה עושה די למיגור הגזענות ופשעי "תג מחיר".

בין היתר קראו המפגינים: "ירושלים לא תשתוק, גזענות מחוץ לחוק" ו"גזענות וגם שנאה בחסות הממשלה".

דקות ארוכות לאחר שהחלה ההפגנה על ידי אנשי השמאל הקיצוני, הגיעו למקום גם כמה פעילי ימין שהפגינו נגד קריאתם להוציא אל מחוץ לחוק את ארגון להב"ה.

שלושת החשודים בהצתה הם יצחק גבאי בן 22 מירושלים והאחים נחמן טויטו (18) ושלמה טויטו (20) מביתר עילית. בחקירתם התברר כי החשודים לכאורה ביצעו את ההצתה של בית הספר משום שבמוסד לומדים יהודים וערבים יחד.

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין אמר בתגובה ל"כיכר השבת": "ארגון להב"ה פועל יומם ולילה להצלת בנות ישראל מהתבוללות. ארגון להב"ה פועל אך ורק בצורה חוקית. מוזר שכאשר נעצרים אנרכיסטים פעילי שמאל או בנו של חבר הכנסת דב חנין, השב"כ לא מפנה את האצבע המאשימה כלפי ארגוני השמאל".

"השב"כ מנסה להפליל את ארגון להב"ה ולחבל במלאכת הקודש של הצלת בנות ישראל. אנחנו נמשיך לפעול באופן חוקי להצלת בנות ישראל", הוסיף גופשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר