האדמו"ר מסאטמר: "לנציגים החרדים תהיה שייכות לשפיכות דמים"

בסעודת הודאה שנערך לרגל יום ההצלה "כ"א כסלו" של האדמו"ר זצ"ל, התייחס האדמו"ר מסאטמר לבחירות בישראל והזהיר כי תהיה לנציגים החרדים שייכות לשפיכות דמים (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מהר"א מסאטמר (צילום: באדיבות המצלם)

אלפי חסידי סאטמר השתתפו אמש (שבת) בסעודת הודאה והדינר השנתי לטובת מוסדות סאטמר בוויליאמסבורג שנערך לרגל יום ההצלה "כ"א כסלו" של האדמו"ר זצ"ל בהאנגר של צבא ניו יורק הממוקם בלב שכונת וויליאמסבורג בראשות כ"ק האדמו"ר מהר"א מסאטמר.

יו"ר המעמד, הרה"ג אברהם שלמה כ"ץ, קיבל את פני ההמונים ועמד בדבריו על גודל הנס שעבר האדמו"ר בעל הדברי יואל זצ"ל לפני שבעים שנה בשנת תש"ה כאשר הוא ניצל מצפורני הנאצים ואח"כ כאשר הוא הגיע לארה"ב ופתח את המוסדות בהם לומדים כיום רבבות תלמידים.

הגה"צ אב"ד סאטמר וויליאמסבורג, הביא את דבר המוסדות על המצב הרוחני במוסדות בשנים האחרונים כאשר בכל חודש מתקבצים וועד החינוך ומטכסים עצה איך לתקן ולהעלות את רמת החינוך במוסדות ובארבע סניפי הישיבות קטנות.

את הנאום המרכזי נשא האדמו"ר שדיבר בצער רב על ניסיון הדור ע"י הכלים הטכנולוגים וביקש מחסידיו להשתמש אך ורק באינטרנט מסונן ונקי.

בסוף הדרשה עבר האדמו"ר לדבר על המצב הפוליטי בישראל זאת על רקע הבחירות הקרבות. האדמו"ר דיבר בכאב על כך שהחרדים מתכננים כבר להיכנס לממשלה החדשה כאשר הם עוד לא יודעים את תוצאות הבחירות, מה שאומר מבחינתם שותפות מלאה בכל מה שיגזרו בממשלה גם אם זה הפשרות בלימודי ליבה או גזירת גיוס עם פשרות.

"אין שום הבדל בין בחור או אברך חסידי או ליטאי או ספרדי בין אם הוא לומד או לא לומד אסור ללכת לכור ההיתוך של הצבא ואסור להתפשר בזה וכל נפש יהודי שווה בזה ללא הבדל גזע, הליכה לצבא אין פירשה ביטול תורה אלא גזירת שמד", אמר האדמו"ר.

"כמו כן", הוסיף האדמו"ר, "אם ח"ו החרדים ישתתפו בממשלה עם המתנחלים עוברי כריתות ומתגרים ברוצחים שעל-ידי פעולתם הרוצחים וחיות טרף שופכים דם ישראל כמים הם יהיו שותפים מלאים לשפיכת דמים וכל הבוחרים בנציגים חרדים שישתפו פעולה עם המתנחלים ויעזרו להם להמשיך להתגרות באומות ששופכים דם יהודים רח"ל יש להם שייכות לשפיכת הדמים".

"וזה חוץ מהאיסורים שמבוארים כבר בספה"ק ויואל משה בו הוא מבאר את כל האיסורים התלויים בבחירות הטמאות", הוסיף האדמו"ר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר