הרבנית בר שלום: "דרעי לא מתנהל בדרך שמרן הגר"ע יוסף קבע לו"

לאחר מופע האחדות של הגב' עדינה בר שלום ואריה דרעי, ההקלטות המביכות נחשפות: "לא חושבת שדרעי מתנהל נכון. למה הוא מתקוטט עם כולם? למה הוא מפלג אותנו?" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרבנית עדינה בר שלום, אתמול (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

בחירות 2015: יו"ר ש"ס אריה דרעי הציג אתמול (ראשון) את הרבנית עדינה בר שלום כחברה בפורום ייעוץ נשי לראשי התנועה, אולם רק לפני שלושה שבועות תקפה בר שלום באופן אישי את דרעי וטענה כי הוא לא ממשיך את דרכו של אביה - מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

בהקלטות שנחשפו בגלי צה"ל, נשמעת בר שלום אומרת: "אני לא חושבת שאריה מתנהל נכון, לא רציתי לומר את זה על הבמה ולא אמרתי את זה על הבמה מפני שנטיתי לו חסד, בגלל אבא שלי. הוא לא מתנהל בדרך שאבא שלי קבע לו. חד וחלק לא".

"למה הוא מפלג אותנו? למה הוא מתקוטט עם כולם? למה הוא מזלזל בכולם?" נשמעת בר שלום בהקלטה.

בתו של מרן הגר"ע יוסף הוסיפה: "הייתי פעם אחת בכנסת וראיתי איך הוא יושב עם הגב לאלי. הם יושבים אחד ליד על השני ומילה לא מחליפים. מה אלי עשה לו? 13 שנה הוא היה שליח של אבא שלי, לא שאני מתה על אלי, אני לא אומרת את זה מהמקום הזה. מה אלי עשה לו? הרי הוא אומר שאבא שלי מחליט - בשביל זה הוא מרחיק את כל מי שהיה קרוב לאבא שלי?".

בר שלום התייחסה הערב לדברים הקשים שאמרה בחודש האחרון נגד דרעי ואמרה בראיון לחדשות 2: "הוא הכיר צד אחד ואני הכרתי צד אחר, נפגעתי מהביקורת שלו, אבל כשאנשים מנותקים זה מזה קורים דברים כאלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר