מאיר פרוש נגד אלי ישי? "נוקיע רשימה עם מועמדים מהקואליציה הרעה"

"המבשר" מתעלם מפרישתו של אלי ישי, אך הוא מביא דברים של ח"כ מאיר פרוש נגד "רשימות עם מועמדים מהקואליציה הרעה" שנראים כמכוונים נגד המפלגה החדשה (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ מאיר פרוש (צילום: שלומי כהן - כיכר השבת)

הקרע הספרדי: עיתון "המבשר" של סיעת שלומי אמונים הינו היומון היחיד שלא התייחס אמנם בכתבה ישירה לפרישתו של ח"כ אלי ישי מש"ס והקמת המפלגה החדשה, אך חדי עין יכולים לראות מתקפה חריפה של ח"כ מאיר פרוש הבוקר (שלישי) כנגד הצבעה לכל רשימה שבה יש מועמד מהקואליציה הרעה.

לטענת גורמים המעורים בנעשה מדובר כמובן במפלגתו החדשה של אלי ישי שם יוצב כמתמודד ח"כ יוני שטבון שפרש מ'הבית היהודי'.

תחת הכותרת: "ח"כ הרב מאיר פרוש: כל מי שיש לו בן במוסד חינוך חרדי יוקיע כל רשימה שבה מועמד מהקואליציה הרעה", מצטט העיתון דברים חריפים אותם אמר פרוש כי "כשמביטים על הקואליציה הרעה שכיהנה רק כעשרים חודש אך הצליחה לחולל נזק בלתי הפיך למוסדות החינוך החרדיים באמצעות קיצוץ כואב של כל התקציבים וכל זאת במטרה לפגוע בפך השמן הטהור, הרי שכל הורה שיש לו בן במוסד חינוך חרדי יוקיע כל רשימה שבה מופיע חבר הקואליציה הרעה הזאת".

פרוש מתאר באופן נרחב את הגזירות הקשות של השלטונות נגד הציבור החרדי והחינוך הטהור ואז מתייחס ספציפית יותר ואומר: "לכן אין ספק שכל הורה שילדיו מתחנכים במוסדות החינוך החרדיים יתנזר ויוקיע כל רשימה שמתמודדת בבחירות לכנסת ושבה מופיע אחד מחברי המפלגות שהקימו את הקואליציה הרעה הזאת".

כאמור, על פי ההערכות, מתכוון פרוש בין היתר גם למפלגה החדשה שעשויה אולי "לגנוב" קולות גם מקרב מצביעי יהודות התורה המסורתיים. גורם ביהדות התורה מעריך כי הקרב על קולות של חב"ד ואנשי הימין שהיו מזוהים עד עתה עם פרוש יהפוך כעת לקשה יותר בשל היותו של אלי ישי מזוהה כאיש ימין מובהק זאת בנוסף לעובדה שעשוי להציב ברשימתו חסיד חב"ד.

מנגד אומרים הבוקר מקורביו של פרוש כי אין הכוונה חלילה למפלגה הזאת ספציפית זאת משום ששטבון אינו נחשב לחלק מ"הממשלה הרעה" מאחר והצביע כנגד חוק הגיוס אולם הכוונה באופן כללי לכל מפלגות הימין השונות המנסות לסחוף אחריהן את ציבור המצביעים החרדי.

כך או אחרת ביהדות התורה רואים בעין רעה את זליגת הקולות האפשרית לכיוונה של המפלגה החדשה ומנסים לגבש אסטרטגיה כיצד ניתן להתמודד עם העניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר