תיק החקירה נגד השוטרים שתקפו את יאיר שרקי נסגר

שנה לאחר ההפגנה הסוערת בה שוטרי יס"מ תקפו את העיתונאי יאיר שרקי, הודיעה מח"ש כי תיק החקירה נגד השוטרים נסגר. שרקי: "לא מחפש נקמה אישית או להתבכיין" (עיתונות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

שנה לאחר ההפגנה הסוערת בה שוטרי יס"מ תקפו את העיתונאי יאיר שרקי (כתב לענייני דתות בגלי צה"ל באותם ימים), הודיעה המחלקה לחקירות שוטרים כי החקירה נגד התוקפים נסגרה מחוסר אשמה.

נציגת המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה לשרקי: "הרינו להודיעך, כי חקירת התלונה שבנדון הסתיימה. עם סיום החקירה, ולאחר שבחנו את חומר הראיות ואת מכלול הנסיבות הרלוונטיות לתיק זה, החלטנו לסגור את התיק מחוסר אשמה".

"נבקש להבהיר, כי ניתוח הראיות והגרסאות השונות העולות מחומר החקירה, משקלן של כאלה ובחינת מכלול נסיבות העניין, לא ביססו באולם ממשי חשד סביר ביחד לאשמתם של החשודים נגדם התלוננת. בנסיבות אלה, ראינו לנכון לסגור את התיק כאמור", נכתב עד במכתב.

תקיפת יאיר שרקי (צילום: כיכר השבת)

במחלקה לחקירות שוטרים הובהר כי שרקי יוכל לערער על ההחלטה בפני היועץ המשפטי לממשלה תוך שלושים יום מרגע קבלתו.

לצד התמונה בה נראה השוטר תוקף אותו, כתב הערב שרקי בפייסבוק: "כך זה נראה לפני כמעט שנה, כששוטרים תקפו אותי כשסיקרתי הפגנה ליד קבר הרב עובדיה. לא אוהב את התמונות האלה, לא מחפש נקמה אישית, ובטח לא רוצה להתבכיין, אבל כשקיבלתי היום את המכתב הזה ממח"ש, שמודיע על סגירת החקירה מחוסר אשמה (!) הסתכלתי שוב בתמונות ולא הצלחתי להבין מה עוד צריך כדי ששוטרים אלימים יועמדו כאן לדין".

"ואם זה מה שקורה בתיק שעוד זכה לפרסום כלשהו", קבל שרקי, "תארו לכם באיזו קלות זה קורה בעוד 93% מהתיקים שנסגרים כל שנה, רובם אפילו בלי חקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר