כיכר TV

בעקבות האיומים: אלוף ישראל מרדכי בוחניק מאבטח את אלי ישי

פרסום ראשון: אלוף ישראל בהרמת משקולות מרדכי בוחניק נשכר לאבטח את ח"כ אלי ישי. "אשמור עליו מאנשים 'משלנו'" אמר בוחניק ל"כיכר השבת". עוד במבזק: זוייפו חתימות של רבנים ספרדים נגד הגיוס? צפו עכשיו (כיכר TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(עריכה: אלי פלאם)

בעקבות האיומים על חייו, אלוף ישראל מרדכי בוחניק יאבטח את יו"ר 'ביחד' ח"כ אלי ישי, כך נודע ל"כיכר השבת". אנשיו של ישי החליטו לשכור את בוחניק בין היתר בעקבות המהומות סביב הגעתו למלון 'רמדה' לפני כשבועיים שם הודיע על הקמת מפלגתו החדשה והותקף על ידי חסידי ש"ס. האבטחה לה זוכה ישי מהכנסת תימשך גם היא.

בוחניק, חרדי תושב ירושלים, זכה חמש פעמים בתואר 'אלוף ישראל' ו'מר ישראל', ב'לחיצת חזה - הרמת משקולות', ובתארים נוספים. בעבר, הוא שימש כמאבטחו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, וכעת הוחלט בסביבת ישי לשכור אותו כמאבטחו הצמוד באירועים אליהם הוא יגיע וקיים חשש שיותקף על ידי תומכי ש"ס.

בוחניק, המאבטח החדש של אלי ישי (צילום ארכיון: מאיר אלפסי)

בשבוע האחרון התלווה בוחניק לשני אירועים בהם השתתף ישי, האחד בכינוס הבחירות בישיבת 'כיסא רחמים' והשני בסיור פתאומי בשוק מחנה יהודה ביום שישי האחרון.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר אלוף ישראל מרדכי בוחניק: "אנחנו באנו לשמור עליו יותר מפני אנשים שלנו, יותר במגזר החרדי, בשונה מהאבטחה של הכנסת שזה איומים מבחוץ. נעשה הכל שמה שקרה ב'רמדה' לא יקרה שוב. בעזרת ה' נצליח להתמודד עם כל תרחיש".

עוד במבזק כיכר TV:

מטוס ועליו 162 נוסעים שהמריא מאינדונזיה לסינגפור נעלם. גורמים רשמיים באינדונזיה אמרו כי "אין אפשרות שהמטוס המשיך לטוס, וזאת בשל העובדה שהיה לו דלק שהספיק ל-4.5 שעות בלבד". כלי תקשורת אוסטרליים דווחו כי שברי מטוס נמצאו באי סומטרה, לא ברור אם מדובר בשברי המטוס שנעלם.

עורך וואלה! ינון מגל הצטרף לבית היהודי. מגל שוריין על ידי יושב ראש המפלגה נפתלי בנט בעשירייה הראשונה אך לא הובטח לו תפקיד שר.

נשיאת ארגנטינה כריסטינה קירשנר נענתה לבקשת משפחת טוויל ואימצה את בנם כדי שלא יהפוך לאיש זאב. על פי האגדה הארגנטינאית ילד שביעי הנולד לאחר שישה בנים עלול להפוך ליצור המיתולוגי. כדי לשרש את האמונה באגדה המוזרה, חוקק חוק לפיו נשיא ארגנטינה יאמץ את הילד ויעניק לו מדליית זהב ומלגת לימודים עד ליום הולדתו ה-21.

עד 2009 היה תקף החוק רק למשפחתו נוצריות, בן משפחת טוויל החרדית הוא היהודי הראשון שמקבל את ההגנה הנשיאותית.

המאבק נגד גיוס החרדים לצה"ל עדיין לא נמוג. עשרות רבנים ספרדים יוצאים במודעות רחוב נגד הגיוס ומזהירים מפניו. למרות פרסום המכתב ברחבי הערים החרדיות, הבוקר טענו חלק מהרבנים כי אינם מכירים את המכתב.

הריסת מבנה בעזרת פיצוץ היא שיטת הריסה מסוכנת ומסובכת המבוצעת באופן נדיר יחסית. באתר נדל"ן אמריקני הכתירו את עשרת פיצוצי הבניינים המרהיבים ביותר בשנת 2014.

ולסיום: מזג האוויר – מחר צפויה עליה קלה בטמפרטורות, יהיה מעונן חלקית עד בהיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר