חברת סופרבוס ביטלה נסיעות כדי למנוע חילול שבת

לאחר שספגה ביקורת קשה מצד האוכלוסייה החרדית על חילולי השבת אותן ביצעה לכאורה, חברת סופרבוס ביטלה 13 נסיעות ביום שישי, כדי למנוע חילול שבת אצל הנהגים (תחבורה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אוטובוסים של 'סופר בוס' (צילום: Yossi.malki)

ימים אחדים אחרי שספגה ביקורת קשה מצד האוכלוסייה החרדית על חילולי השבת אותן ביצעה לכאורה, חברת סופרבוס אסרה על נהגיה לנסוע בשבת.

בעקבות האיסור, בוטלו 13 נסיעות שהחברה הייתה אמורה לבצע ביום שישי וזאת בכדי למנוע את "גלישתן לתוך השבת". בחברת סופרבוס טענו כי הנסיעות בוטלו בעקבות הוראה ממשרד התחבורה.

הקווים בהם בוצעו שינוי בלוח הזמנים כדי שלא יחללו את השבת הם באזור יקנעם וקרית טבעון. לפי News1, מדובר בקווים פנימיים וכי עדיין ישנם עשרות נסיעות של החברה באזור העמקים שמחללים את השבת.

בחברה יצטרכו להתמודד עתה עם העובדה שביטול אותן נסיעות מנוגדות להנחיות המפקח על התעבורה שלפיהן נסיעה שבוטלה ביום שישי אחרי חצות היום בשל כניסתה המוקדמת של השבת אינה נגרעת מהרישיון, ויש להעבירה למוצאי שבת.

עד עתה פעלה החברה בשבת בשל היתר ממשרד התחבורה וזאת בניגוד לסטטוס קוו הנהוג במדינה שלפיו חל איסור מוחלט לנסוע בשבתות וחגים מלבד קווים מסוימים.

מחברת סופרבוס נמסר בתגובה: "פעילות הקווים עודכנה במהלך השבוע האחרון. העדכונים נעשים בתיאום עם משרד התחבורה ובכפוף להנחיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר