הרב בן ארצי ממליץ: כך תבחרו בקלפי

העם צריך לבחור במפלגה שהיא נגד התבוללות. לבחור מפלגה שהיא נגד סמים ושתיה חריפה. לבחור במפלגה שלא תיתן סנטימטר לפלסטינאים. לבחור במפלגה שאכפת לה מאזרחי המדינה

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

ריבונו של עולם לא ישקוט ולא ינוח עד שיביא את העולם הזה, בדור הזה, בזמן הזה, לגאולה ולהמלכת מלך המשיח בן דוד ברחמים. ריבונו של עולם לא יוותר לאף מדינה בעולם על תיקון המידות, לא ישקוט ולא ינוח ויכה כל ארץ ומדינה שמפריעה למדינת ישראל, מכות קשות ומהלומות עד בלי סוף, עד שיבינו שלא מתעסקים עם מדינת ישראל - ארץ היהודים!

יימשכו שיטפונות, גשמים עזים וקשים, רוחות קשות וסופות, חום, קור ושלג, התפרצויות הרי געש ורעידות אדמה, סכסוכים וסיבוכים בתוך ובין מדינות. מפרק ריבונו של עולם את הכלכלה בעולם והכל כדי שיבינו שלא מתעסקים עם מדינת ישראל עם היהודים! לא יבינו - ימשיכו לחטוף מהלומות מאיתני הטבע, סיבוכים וסכסוכים ביניהם.

מזהיר הקדוש-ברוך-הוא: האנטישמיות בעולם גוברת, גוברת וגוברת, הם יפגעו בבתי כנסת, בבתי קברות, בבתי עסק של יהודים, במכוניותיהם ובבתיהם, עד שהיהודים יבינו שצריך לעלות אך ורק לארץ ישראל הקדושה. לא לארץ אחרת - תיזהרו! התקשורת לא מפרסמת את כל מה שקורה ליהודים בעולם, מפרסמת אחוז אחד. התקשורת מפרסמת יותר את מה שקורה עם המוסלמים בעולם.

דאע"ש נלחמים ביניהם, מחסלים זה את זה - זה תהליך של בורא עולם.

המוסלמים הורגים זה את זה, יהרגו זה את זה וימשיכו להרוג זה את זה.

הסורים נמחקים - ארץ רפאים.

עיראק נמחקת.

תורכיה נכבשת על ידי דאע"ש וחמאס.

בירדן המלך השתגע. נכנסים לירדן מאות אלפי פליטים בצורה מחרידה. מלך ירדן מחכה שתקום מדינה פלסטינאית כדי 'לזרוק' לשם את כל הפליטים, שימשיך לחלום ולדמיין. ימיו קצובים, גם ימי מדינתו קצובים, למרות שישראל שומרת עליו. יהודים לא להשקיע בירדן.

מצרים גם עליה מתלבש דאע"ש טיפין טיפין, גם החמאס. סיסי בפחד איום ממהפכה, אבל אין ברירה - מהפכה תהיה.

לבנון, חיזבאללה ונסראללה לא יכולים לעשות כלום, הקדוש-ברוך-הוא פוקח את עיניי צבא-הגנה-לישראל כדי שהם לא יקבלו תחמושת מאיראן וסוריה.

איראן מנצלת את השקט וממשיכה עם מפעלי האטום. צריך לפקוח עיניים.

ארצות הברית שומרת על השקט עם איראן כדי שלא תעבור לרוסיה. איראן פוחדת פחד מוות מישראל, הם יודעים יותר טוב מהיהודים בישראל, שבורא עולם מגן ושומר על ישראל.

כל מדינות אירופה שהן בעד מדינה פלסטינאית - רובם מוסלמים, לכן מדינת ישראל צריכה לשמור על עצמה ולא להאמין באף מדינה.

בורא עולם מחבק ומגן על מדינת ישראל ועל היהודים שבה.

מדינת ישראל, להפסיק לריב על הכיסאות. המפלגות צריכות לרצות את טובת העם ולא את טובת הכיסאות. לא להשתגע בפרסומות לבחירות - חבל על הכסף, כל אזרח יודע במי לבחור. חבל על המיליונים שזורקים - שיתנו אותם לנזקקים, יהודים יודעים בדיוק במי לבחור. כל הפרסומות, לשון הרע, ההכפשות ושנאת החנם – לא מועילים בכלום.

העם צריך לבחור במפלגה שהיא נגד התבוללות.

לבחור מפלגה שהיא נגד סמים ושתיה חריפה.

לבחור במפלגה שלא תיתן סנטימטר לפלסטינאים.

לבחור במפלגה שאכפת לה מאזרחי המדינה.

לבחור במפלגה שתביא עולים חדשים לארץ ישראל הקדושה.

יש לנו מדינה הממוקמת במקום היקר בעולם!

צריכים לתת לצבא-הגנה-לישראל גיבוי ותמיכה חזקים ביותר, גם הממשלה וגם האזרחים. חיילי צבא-הגנה-לישראל הם הנר שדולק לעם ישראל. צבא-הגנה-לישראל מביא את האור לישראל. הקדוש-ברוך-הוא למעלה מגן עם צבאות ה' וצבא-הגנה-לישראל למטה מגן עם צבאות ישראל - לימוד תורה ותפילה מחבר את שניהם!

הורים צריכים להסביר לילדיהם מה זו יהדות והרבה הסברים נגד התבוללות. ההורים אשמים, להפסיק להגיד 'מודרניים', אף אחד לא מודרני. מה שהיה לפני שנים, והיום - אותו הדבר. התבוללות מביאה פילוג והורסת את מדינת ישראל - זו מטרתם של הפלסטינאים, החמאס וכל המוסלמים.

כל יהודי ויהודי יקר לבורא עולם, יש בו ניצוץ אלוקי. צריך לקיים את עשרת הדיברות ולאהוב אהבת חינם בעם ישראל, באמצעות אהבת חינם נדבקים לקדוש-ברוך-הוא. המברך מתברך והמקלל מתקלל, כל מה שיהודי עושה - מידה כנגד מידה. הקדוש-ברוך-הוא לא מרפה מעם ישראל, דואג, שומר ומגן על מדינת ישראל!

הכלכלה של ישראל טובה מאוד, צריך רק לעשות חישוב כלכלי נכון והכל יהיה טוב. יש עבודה לכולם - צריך רק רצון לעבוד.

כל אנשי הצווארון הלבן והצווארון השחור, אנשי זימה, שוחד, רמאות וגניבות - הקדוש-ברוך-הוא מגלה את כולם אחד אחרי השני, את המפורסמים והגדולים מגלה בתקשורת ואת הלא מפורסמים סוגר איתם חשבון הקדוש-ברוך-הוא.

בורא עולם מבטיח לכל היהודים בארץ ישראל ולכל היהודים בעולם, שצריכים לעלות דחוף לארץ ישראל, שהממשלה שתהיה עכשיו תהיה אמינה, זכה וטהורה לעם ישראל! בורא עולם מזכך ומנקה את העולם כולו, מכין אותו לגאולה ברחמים. יהודים יקרים, צריך להפוך ממר למתוק, מרע לטוב, משנאה לאהבת חינם, כל היהודים בישראל צריכים לנהוג ב"ואהבת לרעך כמוך" - זה הכוח של עם ישראל. צריך להתלכד ולהתאחד, במקום שיש אחדות - יש ברכה מבורא עולם! משיח עובד ופועל בסתרי סתרים עד יום ההמלכה, בו ימליך אותו בורא עולם - פתאום יבוא היום. אז העולם יכיר אותו, ויהיה שקט ושלום בכל העולם!

באדיבות: אתר" תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר