כך נערכים בשומרון לשלג

לא רק בירושלים נערכים לקראת מזג האוויר הסוער, כך גם בשומרון קיימו מספר ישיבות חירום בהן הוחלט על נקיטת צעדים בכדי למנוע את מה שהם חוו בשלג בשנה שעברה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Doron Horowitz/FLASH90)

לא רק בירושלים נערכים לקראת מזג האוויר הסוער שצפוי להגיע לאזור בימים הקרובים, כך גם בשומרון קיימו מספר ישיבות חירום בהן הוחלט על נקיטת צעדים בכדי למנוע את מה שהם חוו בשלג בשנה שעברה.

מנהל אזור שומרון בחברת החשמל מאיר ברשן ומ"מ ראש מועצת שומרון יוסי דגן קיימו אתמול סיור היערכות לקראת הסערה. במהלך היום יובאו לשומרון עוד עשרות גנרטורים מאזור המרכז על מנת לתת מענה במקרה של הפסקות חשמל ממושכות.

המועצה האזורית שומרון קיימה ישיבה מיוחדת עם הגורמים השונים, במהלכה סוכם כי תתקיים הערכת מצב נוספת הערב על מנת לבחון את נתוני התחזית, להודיע בהתאם על פתיחת מוסדות הלימוד ביום רביעי וכן להנחות את צוותי החירום בנוגע לפתיחת צירי הגישה ליישובים השונים.

מאז סופת השלג שפקדה את האזור בשנה שעברה, הוכנו ותוגברו מראש צוותי החירום ביישובים השונים, ערכות שלג חולקו לבעלי תפקידים כגון צוותי רפואה וכוחות הביטחון ועשרות עובדי מועצה נמצאים בכוננות ומוכנים לרדת לשטח במידת הצורך.

מפלסות, טרקטורים, שופלים, גנרטורים, כלים הנדסיים, שרשראות וציוד מיוחד לשלג מפוזרים ביישובים השונים ובקרבת צירים מרכזיים לקראת הסופה ביום רביעי.

מעבר לכך, נערכת המועצה להיענות לבקשות פינוי מתושבים וותיקים, חולים, אימהות לתינוקות ואוכלוסיות מיוחדות מהישובים השונים.

מ"מ ראש מועצת שומרון יוסי דגן מדגיש כי "בכל יישוב חולק ציוד רפואי לעת חירום וכן גנרטורים במידה ויהיו הפסקות חשמל. בנוסף, על מנת לנהל כראוי את הכוחות השונים בשטח ולתת מענה לצורכי התושבים, ישתמשו הכוחות במערכת ממוחשבת ייחודית אשר תאפשר עדכון תמונת מצב בזמן אמת בקרב כלל הגורמים הרלוונטיים".

ראש המועצה הוסיף כי "המועצה אזורית שומרון נמצאת בשיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון הפועלים באזור, חברת החשמל ומע"צ על מנת להיערך בצורה הטובה ביותר לשלג ולתת מענה לכל תושב ותושב במהלך הסופה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר