צפו עכשיו: כיכר TV במהדורה מושלגת במיוחד

הסערה הגדולה בישראל גבתה את חייו של נער בן 13 וניתקה עשרות אלפים מחשמל. צוות "כיכר השבת" עם כל הדיווחים מירושלים. עוד במבזק: החדשות המרכזיות של היום (חדשות)

(עריכה: אלימלך פלאם)

היום במהדורה:

• הסופה הגדולה ממשיכה לגרום לנזקים ברחבי הארץ, ומעל לעשרת אלפים בתי אב נותקו במהלך היום מחשמל. הסופה גבתה את חייו של הקורבן הראשון, נער בן 13.

בעוד צפת כוסתה בלבן בשעות הבוקר, השלג בירושלים החל לרדת רק בשעות האחרונות. צלם "כיכר השבת" שלומי כהן ליווה את אנשי זק"א בפעילותם בבירה.

בניסיון למנוע את הקריסה הגדולה שזכורה מהשנה שעברה, המוסדות השונים בירושלים נערכו לסופה בכוחות מתוגברים. מוקדם יותר דיווח כתבנו ישי כהן על ההיערכות בבתי החולים בעיר. וגם: כיצד נערכה "כיכר השבת" לשלג?

תמונות קשות מגיעות היום מפריז בירת צרפת. חמושים ביצעו פיגוע ירי רצחני במשרדי העיתון הסאטירי 'שארלי הבדו', בבירת צרפת. הטרוריסטים רעולי הפנים רצחו שנים עשר בני אדם ופצעו עשרה. הטבח התרחש ככל הנראה על רקע פרסום קריקטורות המציגות לוחם דאעש המשסף את גרונו של נביא המוסלמים מוחמד.

ולסיום, כוכב הרשת החרדי שאול קרוייזר מתכונן לשלג ולא מתכוון לעבור אפילו שניה על ביטול תורה.

מזג האוויר: כפי הנראה הגל החזק של הסופה מאחורינו. מחר, הסערה תיחלש והרוחות ייחלשו בהדרגה. בבוקר עדיין ייתכן שלג קל בפסגות ההרים. יהיה קר במיוחד, גשם יירד בעיקר במרכז ובדרום וקיים חשש לשיטפונות. יוסיפו לנשב רוחות עזות בעוצמה של עד 70 קמ"ש שייחלשו כאמור בהדרגה.

צילומים: שלומי כהן ; כיכר השבת ; YNET ; 0404.

מגיש: נסים בן חיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר