עסקן בכיר ב'דגל התורה':

"מפלגת השעטנז של אלי ישי לא הורגשה בבת ים"

המפסידים מנצחונו של יוסי בכר בקרב על ראשות עיריית בת ים, הם ש"ס ודגל התורה, שתמכו באלי יריב • אלא שעסקן בכיר ב'דגל התורה' טוען כי לא מדובר בהפסד: "לא שלחנו לשם פעילים ולא הפכנו עולמות אלא בסך הכל הבענו את תמיכתנו" • ויש גם עקיצה לאלי ישי: "מפלגת השעטנז שלו לא הורגשה" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גפני עם אלי יריב, אתמול (צילום: באדיבות המצלם)

הקרב בבת ים: ניצחונו אמש (שלישי) של ראש עיריית בת ים הנבחר יוסי בכר לקדנציה נוספת אמור היה לכאורה להשפיע בעיקר על הפוליטיקה המקומית ועל תושבי עירו אולם מתברר שלאור הסכסוכים והמחלוקות במפלגות החרדיות הרי שהשפעתו חוצה גבולות ומגזרים.

המפסידים הינם לכאורה יו''ר ש"ס אריה דרעי שתמך מפורשות במועמד המתחרה ואף מועצת חכמי התורה של התנועה כתבה מכתב תמיכה למענו. מפסידים נוספים הינם לכאורה אנשי תנועת "דגל התורה" ובראשם ח"כ משה גפני שהתגייס אף הוא במלוא המרץ לטובת מועמדותו של אלי יריב.

בנוסף התקבל יריב בבתיהם של גדולי הדור מרנן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ושר התורה הגר"ח קנייבסקי והתברך על ידם.

הבוקר, מגיב עסקן בכיר ב"דגל התורה" למפלתו של יריב ומבהיר כי כלל לא מדובר בהפסד צורב לתנועה הליטאית.

העסקן מסביר כי ההתערבות היתה מינורית ועל אש נמוכה. "יש לנו בבת ים פעילות קירוב ומדרשה של תודעה כבר כ-25 שנה ואנו בעצת העסקנים שם ולאחר בדיקות מעמיקות בשטח החלטנו לתמוך ביריב".

העסקן מבהיר: "לא שלחנו לשם פעילים ולא הפכנו עולמות אלא בסך הכל הבענו את תמיכתנו ורבותינו ברכו".

העסקן טוען כי לחיאני "ובובתו שנבחר", כלשונו, עוין את הדת ולכן לא היה ניתן להביע תמיכה בבכר. בנוסף הוא טוען כי המגזר הרוסי הם שהכריעו בכמה מאות קולות והם באמת הלכו איתו.

העסקן הליטאי אף מעודד מחלק מן התוצאות. לדבריו, "מבדיקת נתוני הקלפיות באזורים בהם מתגוררים החרדים וציבור שומרי המסורת והדת היו כ-80% הצבעה מה שלדבריו מבשר טוב בבחירות הקרובות לכנסת למפלגות ש"ס ויהדות התורה, שמביאה שם כמה מאות קולות כל בחירות".

בנוסף אומר העסקן כי יש לזכור כי לא רק דגל התורה וש"ס תמכו ביריב אלא כל המפלגות בהם העבודה הליכוד הבית היהודי ועוד.

העסקן עוקץ את תמיכתו של יו''ר מפלגת "יחד העם איתנו", אלי ישי, במועמד המנצח ואומר כי "מפלגת השעטנז של אלי ישי לא הורגשה כלל בשטח, אלא שנוח היה להם להביע עמדה הפוכה מכולם".

העסקן הבכיר מסכם כי לאור דבריו הרי שההפסד לא כזה נורא משום שלא מדובר במגרש טבעי של דגל התורה אך מנגד היו חייבים להתערב זאת בשל הדאגה למצב היידישקייט בבת ים.

"אנו לא מתחייבים לנצח תמיד את המאפיה", אומר העסקן לסיום בסרקזם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר