לפיד צירף את שטרן ל'יש עתיד': "מתחת לכיפה יש כומתה"

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד הודיע הבוקר על צירוף ח"כ אלעזר שטרן למפלגה בראשותו. לפיד: "אלעזר נלחם איתנו שכם אל שכם, מתחת לכיפה של שטרן יש את כומתת הגנרל" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
לפיד ושטרן, היום (Photo by Ben Kelmer/FLASH90)

בחירות 2015: ח"כ אלעזר שטרן, בוגר הציונות הדתית ומי שמכהן בכנסת היוצאת כחבר כנסת מטעם 'התנועה', הודיע היום (ראשון) על הצטרפותו למפלגת 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד.

לפיד פתח את מסיבת העיתונאים והתייחס לחברות עם שטרן גם במהלך הקדנציה האחרונה: "אלעזר נלחם איתנו שכם אל שכם וחוקק איתנו את חוק השוויון בנטל מול הנפקדות של מפלגת העבודה שרצתה להשאיר פתח לדיל בקדנציה הבאה. יחד נקדם בכנסת הבאה את העלאת שכר חיילי החובה לשכר המינימום כי זה צודק וזה נכון".

לדברי לפיד: "מתחת לכיפה של שטרן יש את כומתת הגנרל, הוא היה לוחם אמיץ במבצעים שייכנסו לדברי הימים של צה"ל. אנחנו עומדים פה כי אנחנו מאמינים שאפשר וצריך לעצור את ההתפצלות של החברה הישראלית לשבטים".

"אנחנו חולקים גם דבר נוסף: שנינו הגענו למערכת הפוליטית כדי לקחת את המדינה מפוליטיקאים שדואגים רק לעצמם, לעצור את השחיתות השלטונית כי המדינה שייכת למעמד הביניים ולשכבות החלשות שלא יכולות לפתוח ולגמור את החודש", הוסיף לפיד.

שטרן עצמו אמר במסיבת העיתונאים: "לאורך כל הקדנציה הקודמת שאלו אותי אם אני מיש עתיד. עכשיו זה מתממש. את היום הראשון של הממשלה האחרונה פתחתי, דקות אחרי השבעתה, בדאגה לניצולי שואה ולאחר מכן בדאגה לבני ובנות השירות הלאומי. גולת הכותרת היא הגיור שמשקף את עמדתנו המשותפת".

"צריך לשאול ביום כזה האם החיבור לציפי לבני היה בכלל חיבור אמיתי", עקץ שטרן את ציפי לבני שהכניסה אותו לפוליטיקה: "ביקשתי מיוזמתי לעזוב, לא מצאתי שם את מקומי. אני מחזיק בעמדות מרכז-ימין ולכן לא הרגשתי בנוח עם החיבור לעבודה וגם עם הדרך שבה זה נעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר